donderdag 19 november 2015

FlashTattoo Shop | Temporary Metallic Tattoos Kerst Collectie

| | 0 reacties
 Metallic tattoos zag je afgelopen zomer ongelofelijk veel bij het strand, het zwembad, festivals en concerten. Het was een hele hype, maar dit hoeft natuurlijk niet over te zijn. De tijdelijke tatoeages kan je ook gebruiken tijdens kerst. FlashTattoo heeft namelijk de nieuwe kerstcollectie binnen en de derde tattoo is gratis!
 Ik kreeg drie verschillende velletjes van de nieuwe kerstcollectie opgestuurd. De tatoeages die ik heb ontvangen zijn zilver, goud en/of zwart. De tatoeages zijn gebaseerd op de kerst en ze bestaan dus voornamelijk uit sneeuwvlokjes, engeltjes, sterretjes en nog veel meer. De tatoeages kan je in principe overal wel plakken: persoonlijk vind ik het erg leuk als armbandje bij mijn bovenarm of als ring.
Iedereen weet waarschijnlijk wel hoe het te werk gaat. Vroeger was ik dol op van die nep tatoeages die bij de kauwgom zaten en wilde ik mezelf er maar als te graag mee onder plakken. Hierboven op de foto zie je de handleiding in het Engels, voor de Nederlandse uitleg en verdere informatie kan je op het linkje drukken. De tatoeage bleef bij mij meer dan 5 dagen zitten, alhoewel deze daarna wel begon te vervagen.
Alle Flash Tattoos zijn te koop voor €6,95. De tijdelijke tatoeages, om het zo te noemen, zijn wel wat prijzig vergeleken met goedkopere varianten (meestal rond de €4,00). Zelf vind ik wel dat FlashTattoo een enorm assortiment heeft aan tijdelijke tatoeages en er erg mooie tussen zitten! De tijdelijke tatoeage is bij FlashTattoo van erg goede kwaliteit en blijft erg lang zitten: daar ben ik erg tevreden over.

Liefs, Gita.

0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr