maandag 28 juli 2014

It's Time For A Party

| | 4 reacties
Inmiddels zijn het er alweer meer dan 5700! Ik vind het super tof dat me blog zo vaak wordt bezocht.
Ik begon m'n blog, minder dan een maand geleden, met de gedachte dat alleen een paar vriendinnen het zouden lezen.
Maar volgens mij lezen nu veel meer mensen m'n blog.

Als ik over de 5000 pageviews zou hebben, zou ik een taart krijgen.
Gisteravond waren het er ongeveer 4900 en toen ik wakker werd alweer 5500!
Ik ben naar beneden gegaan en het eerste wat ik zei was dat ik alweer over de 5500 pageviews had.
Omdat ik een drukke dag had, heb ik pas in de middag de taart kunnen halen.
Ik ben naar de bakkerij in het dorp gegaan en heb de eerste de beste taart gehaald die ik zag.
De taart heb ik met m'n familie opgegeten. :-)
Papa en ik gingen te blij

Wat hebben jullie vandaag gedaan?
Liefs, Gita.

4 reacties:

  1. Gefeliciteerd! Ik ken je niet persoonlijk maar ik zag je verhaal viavia, Zo ontzettend gaaf vind ik je blog! En ongelofelijk sterk dat jij bent. Je moeder is trots op je. Sterkte en Liefs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr