maandag 13 april 2015

MAC Matte Lipstick | Smoked Purple

| | 5 reacties
NL: Een stapje uit m'n comfort zone, alhoewel.... Volgens mij heb ik geen eens een comfort zone. Ik kan uren bij de MAC rondkijken naar mooie kleuren lippenstiften en alle andere make-up die ze daar verkopen. Ik had al een tijdje de matte lippenstift Smoked Purple op het oog en toen ik ein-de-lijk genoeg geld bij elkaar had besloot ik 'm, na lang nadenken, te kopen. Deze lippenstift lijkt héél erg op Diva.

---

EN: A step out of my comfort zone, although.... I think I don't even have a comfort zone. I can spend hours at the MAC looking around to beautiful colors lipsticks and all the other make-up they sell there. I had a while the matte lipstick Smoked Purple in mind and when I fin-al-ly had enough money together I decided, after much thought, to buy it. This lipstick looks very much like Diva.
 Verpakking / Package
NL: De lippenstift zit verpakt in een zwart kartonnen doosje met een stickertje erop zodat je weet welke lippenstift het is. De huls van de lippenstift is zwart met een zilveren ring in het midden en zilveren letters erop. Ik vind de combinatie van zwart en zilver persoonlijk altijd erg mooi. De verpakking is niet héél denderend, maar ziet er toch wel chique uit.

---

EN: The lipstick is packed in a black carton with a sticker on it so you know which lipstick it is. The sheath of the lipstick is black with a silver ring in the middle and silver letters on it. I always think the combination of black and silver is very beautiful. The package isn't really amazing, but it still looks chic.
Kleur / Color
NL: Smoked Purple is een donker paarse kleur, wat ik persoonlijk hartstikke tof vind. Ik weet niet precies hoe ik deze kleur zou moeten omschrijven, maar het is een ongelofelijke donkere kleur die een klein beetje naar zwart neigt. Ik houd van aparte kleurtjes die de meeste mensen niet zo snel gebruiken. Ik ben dol op de matte lippenstiften van de MAC en ik wil er ook zeker meer.

---

EN: Smoked Purple is a dark purple color, which I think is extremely cool in person. I don't exactly know how I should describe this color, but it's a incredible dark color which tend a little bit to black. I love separate colors that most people don't use so fast. I adore the matte lipsticks from MAC and I would also have definitely more.
Prijs / Price
NL: Ik ben het niet gewend om aan een lippenstift €19,00 uit te geven. Normaal koop ik goedkopere lippenstiften van max. €5,00 of zo. Wat ik wel weet is dat de lippenstiften van MAC die €19,00 het echt waard zijn. (Dat betekent niet dat andere merken slecht zijn of zo.) Zo af en toe wil ik wel zoveel geld uitgeven aan een MAC lippenstift, aangezien ik er nog wel een paar weet die ik graag zou willen hebben. Deze lippenstift heb ik in de Bijenkorf in Den Haag gehaald.

---

EN: I'm not accustomed to spend €19,00 to a lipstick. Normally I buy cheaper lipsticks up to €5,00 or something. What I do know is that the lipsticks from MAC are really worth it. (That doesn't mean other brands are worse or so.) Occasionally I would spend a lot of money on a MAC lipstick, because I still know a few that I would like to have. I have bought this lipstick in the Bijenkorf in The Hague.

This is how it looks on me *click*
Lots of love, Gita.

5 reacties:

  1. Wow, mooie kleur! Ik heb zelf Diva en ik ben echt gék op die kleur. Ik vind MAC lipsticks die €19 ook meer dan waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kleur! Ik ben benieuwd hoe hij je staat. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, lijkt me een hele gave kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat een gave kleur! Trouwens ik vind het automatisch muziek afspelen een heel klein beetje irritant...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he! Oh oops, fijn dat je het zegt; heb het automatisch afspelen uitgezet :-)

      Verwijderen

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr