zaterdag 14 mei 2016

TelefoonhoesjeStore | Xiaomi Bluetooth Speaker

| | 1 reacties
Muziek is tegenwoordig bijna overal om ons heen. Zo luister ik muziek als ik aan het fietsen ben, ik huiswerk maak of wanneer ik ga slapen. Meestal gebruik ik dan mijn oordopjes of als ik thuis ben een speaker.Van TelefoonhoesjeStore ontving ik laatst een nieuwe speaker en vandaag is dan ein-de-lijk het artikel online gezet. Het bedrijf verkoopt hoesjes en accessoires voor allemaal verschillende telefoons en het assortiment wordt constant vernieuwd. Zo worden er ook Samsung Galaxy S6 hoesjes en Samsung Galaxy Core 2 hoesjes verkocht.

De bluetooth speaker die ik heb ontvangen is de Xiaomi Bluetooth Speaker. Hij is helemaal zwart met een paar witte en zilveren details. De speaker is klein, compact en licht van gewicht: dit maakt de speaker geschikt om mee te nemen naar andere plekken. De speaker is mat zwart en dat oogt erg chique naar mijn mening. Om de speaker te verbinden met je telefoon, tablet of een ander apparaat dat kan verbinden met bluetooth hoef je alleen maar de speaker aan te zetten en je telefoon te verbinden via bluetooth met de speaker.
Het duurde een tijdje voordat ik doorhad hoe de speaker nou helemaal werkte. De handleiding van de speaker is namelijk in het Chinees en ik moest alles dus als het ware uitvogelen. Er zitten drie knopjes aan de onderkant van de speaker. De knoppen kun je bedienen door de bovenkant van de speaker gewoon in te drukken. Door te drukken aan de kant van het logo kan je de speaker aanzetten of een liedje op pauze zetten. De knop met het plusteken zit aan de rechterkant van het logo en hiermee kan je naar het volgende liedje of als je de knop ingedrukt houdt het volume hoger zetten. Aan de linkerkant van het logo zit een knop met een minteken en hiermee kan je naar het vorige liedje of als je de knop ingedrukt houdt het volume lager zetten.
De speaker gaat niet snel leeg en er zit een USB kabel bij waarmee je de speaker kan opladen. Overigens wordt er gezegd dat de speaker tot 10 meter afstand werkt: dit is volgens mij alleen zo als er geen deuren, muren etcetera tussen zitten. Verder ben ik erg tevreden met deze speaker. Het geluid is van erg goede kwaliteit, terwijl de speaker maar €39,95 kost.

Liefs, Gita.

1 reacties:

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr