woensdag 2 juli 2014

Fundamentals lipstick

| | 0 reacties
 Een tijdje geleden ben ik met mijn vriendinnen naar de stad geweest en toen we naar de Big Bazar gingen zag ik deze leuke (en goedkope!) lippenstiften. Ik ben de laatste tijd echt dol op lippenstiften en deze kon ik dus niet laten liggen. 
Van boven naar beneden:
102 - 85 - 87
Ik vind de verpakking van de lippenstiften gewoonlijk maar het ziet er aan de andere kant toch wel weer leuk uit door de zilveren letters. Door de doorzichtige dop kun de kleuren gemakkelijk zien zonder dat je de doppen eraf moet halen om te zien welke kleur het is. Op de onderkant van de huls staat het nummer van de lippenstift weergegeven.
Onderkanten van de hulzen
102 - 85 - 87
102 is een oranje-achtige kleur die ook wel een beetje op een koraalkleur lijkt. Toen ik deze in de winkel zag was ik helemaal weg van die kleur, ik had daarvoor ookal zo'n soortige kleur van MUA gehaald. 
85 is een lichtpaarse kleur met glittertjes. Het is niet dat ik deze lippenstift dagelijks zal gaan gebruiken maar ik vond gewoon dat ik hem moest hebben. 
87 is een donkerrode kleur die ik echt super vet vind. Ik had alleen nog maar knalrode kleuren en wilde graag een donkere kleur. Deze donkerrode kleur was dus perfect! Ik vind het wel een uitdagende kleur maar daarvoor vind ik hem juist ook super leuk. Een keer iets anders. (Al vind ik dat wanneer ik deze lippenstift opdoe de kleur een beetje naar donkerpaars neigt.) Ik denk dat ik deze lippenstift veel zal gaan gebruiken.

De Fundamentals lipstick is te koop bij de Big Bazar voor maar 1,29 per stuk!

Wat vinden jullie van deze kleuren en kennen jullie nog mooie kleuren van de Fundamentals lipsticks?

Liefs, Gita.


0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr