vrijdag 4 juli 2014

Yourtopia

| | 0 reacties
Tegenwoordig kun je op heel veel social media meedoen aan winacties. Ik had eerder al een paar keer aan winacties meegedaan maar telkens won ik niets. Ik had de hoop bijna opgegeven maar toen ik de giveaway van Yourtopia zag kon ik het niet laten om mee te doen. Ik heb gelijk hun post gedeeld op facebook en instagram. Toen ik opeens een melding kreeg met dat ik de facebook-giveaway had gewonnen, kon ik het eerst niet geloven. Maar het stond er echt! Ik vond het super vet en had gelijk m'n vriendinnen een berichtje op Whatsapp gestuurd (haha).

Gisteren kwam het pakketje binnen. In het pakketje zaten 2 producten, een tie dye tas en t-shirt.
Tie dye ontstaat als je met knopen in de stof, de stof gaat verven.. Omdat de kleurstof niet overal bij kan komen, ontstaan er allemaal grillige patronen. 
Tie dye canvas bag
 Ik vind canvas bags echt heel leuk, de tas zelf is lekker simpel maar door de tie dye ziet 'ie er echt super gaaf uit. De tas is een beetje druk maar met een simpele outfit is die makkelijk te combineren. I love this bag.
Tie dye t-shirt
 Het t-shirt is oversized, daar houd ik opzich wel van. Ik heb tegenwoordig eigenlijk niks meer met strakke t-shirts, doe mij maar lekkere losse t-shirts.
Uit het t-shirt is een ronde hals geknipt. Hierdoor valt het t-shirt een beetje over mijn schouder wat ik soms wat vervelend vind, maar ook weer mooi. Zelf vind ik dat het t-shirt een beetje op de lucht lijkt, geen idee waarom. Misschien komt het wel doordat het t-shirt wit met blauw is.
Ik vind de goodies in elk geval super leuk! Wil jij ook zo'n tie dye tas, t-shirt of iets anders? 
Bezoek de facebookpagina en instagrampagina van Yourtopia. 

Wat vinden jullie van tie dye?

Liefs, Gita.






0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr