zaterdag 1 november 2014

Ask.fm

| | 0 reacties
ask-fm-logo-headline
Ik denk dat onlangs (bijna) iedereen wel weet wat ask.fm is. Het is in elk geval een tijdje een echte hype geweest en sinds kort heb ik ook weer ask!

Ask is eigenlijk gewoon een site zoals twitter, instagram, snapchat en zo maar door. Op ask.fm kan je een account aanmaken en vragen ontvangen, je kan kiezen voor willekeurige vragen maar andere mensen -bijvoorbeeld je vrienden- kunnen ook vragen aan jou stellen! Twijfel jij al een tijdje om een bepaalde vraag aan iemand te stellen en die persoon heeft ask? Op ask kan je je vraag geheel anoniem stellen.

Wil jij al een tijdje iets heel graag over mij weten? Of wil je gewoon iets zeggen? Stel mij een vraag op ask! Té persoonlijke vragen of vragen waar ik geen behoefte aan heb beantwoord ik niet.
Klik hier om mij een vraag te stellen.

Liefs, Gita.

0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr