donderdag 6 november 2014

Is This My Irresistible First Love?

| | 0 reacties
Even kijken hoor... Wauw m'n laatste blogpost was bijna een week geleden, ik neem mezelf al de hele tijd voor dat ik een nieuwe blogpost wil maken maar altijd komt er weer iets tussen helaas. :-(

Even tussendoor, een tijdje geleden heb ik een interview gehad met Jeroen van het AD en er komt een mooie editie van het AD op 8 november waarin verschillende nabestaanden van de ramp MH17 hun verhaal vertellen en daar ben ik er 1 van!! Kopen dus. :-p
Verder heb ik vandaag een reportage met EenVandaag gemaakt en wat een leuke mensen zijn dat zeg, het was erg gezellig! Op maandag 10 november om 18:15 wordt het uitgezonden door EenVandaag.
Nee we zijn nog niet klaar, ik ben ook benaderd door het Jeugdjournaal en die komt zaterdag langs voor een interview/reportage. Het Jeugdjournaal zendt het zondag 9 november uit, zelf keek ik vroeger altijd het Jeugdjournaal... Erg leuk dat ik zo meteen mezelf erin kan terugzien.

Nu even over de oogschaduw... Kom op Gita daar gaat het toch om...
Een tijdje geleden heb ik een 3D oogschaduw van Essence gehaald, die ook te zien was in mijn Duitsland shoplog. Is deze oogschaduw 3D???? Nee, alleen hoe het in de verpakking is gestopt is in een soort '3D' gedaan.
Ik koos voor 05: irresistible first love, vandaar ook de titel van dit artikel. Het is een lichtroze kleur met een zilveren kleur, erg mooi vind ik zelf!
De oogschaduw zit in een zilveren doosje met een doorzichtig dekseltje waarop het merk en het product is afgedrukt in zilveren letters. Het zilveren doosje en de zilveren letters laten het doosje toch nog ietjes chiquer lijken. Op de achterkant van het doosje staat het nummer van de oogschaduw, de naam van de oogschaduw en wat voor een product het is. Zoals je al kan zien hebben ze de 2 kleuren van elkaar gescheiden en met een paar hoogteverschillen erin gedaan zodat het 3D-effect ontstaat.
Ik vind de pigmentatie bij beide kleuren erg mooi en ze geven gemakkelijk af, al moet ik wel meerdere lagen aanbrengen om het goed te kunnen zien in een ooglook. De kleuren samen vind ik ook erg leuk zoals je op de laatste foto ziet. Ik ben er in elk geval helemaal weg van, aangezien ik dol ben op oogschaduws de laatste tijd.

Deze oogschaduw is voor €2,89 te koop bij de kruidvat.
Liefs, Gita.

0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr