vrijdag 7 november 2014

Thank God It's Friday

| | 5 reacties

Eindelijk weer eens een OOTD! :-)
Na een lange tijd alleen maar spijkerbroeken te hebben gedragen, besloot ik weer eens een rok te gaan dragen. Mijn zwarte kokerrok heb ik al een tijdje maar lag altijd nooit gebruikt in m'n kast, heel jammer. Het voelde vandaag alsof het -2358624°C was, alleen mijn handen hadden last van dit koude weer. Ik droeg onder mijn rok nog een panty, iets warmer (verschilt het überhaupt?!?!) en stond ook nog iets leuker. Al benieuwd?

De foto's zijn in m'n slaapkamer gemaakt, want ik had geen tijd om naar buiten te gaan en ik vond het koud. :') Sorry girlssss, ik wil Yentl ook even bedanken voor het maken van de foto's.

Trui, ketting: Primark | Rok, ringen: H&M | Vest: Tally Weijl | Panty: Wibra | Schoenen: Dr. Martens

Wat vinden jullie van deze OOTD?
Liefs, Gita.

5 reacties:

  1. Wauww ik vind je kleding zo mooi alles is zo perf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige outfit! Ik wil even zeggen dat ik ontzettend veel respect voor je heb na wat jou is overkomen. Verschrikkelijk. Je toespraak raakte me. Toen je zei dat je je blog als afleiding gebruikt, ben ik gaan zoeken naar je blog. Een blog is een prima afleiding (ik weet er zelf alles van), maar vergeet niet dat je met praten ook een heel eind komt. Het is misschien heel gek om te zeggen of cliché, maar je hoeft je gevoelens niet weg te stoppen. Met praten verwerk je heel veel. Of schrijven. Hou je taai, ik ga je blog volgen! <3

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr