zondag 16 november 2014

MUA Lipstick Tulip

| | 3 reacties
Een lichtroze lippenstift moet natuurlijk iedereen hebben, toen ik afgelopen donderdag naar de stad ben geweest zag ik in het make-upschap van MUA deze roze lippenstift. Vandaag ga ik 'm voor jullie reviewen!

Ik vind de verpakkingen van de lippenstiften bij MUA altijd zo mooi! Een glanzende zwarte huls met zilveren letters en een zilveren 'ring' in het midden. Aan de onderkant zit dezelfde kleur als de kleur van de lippenstift.
Op de huls zit een plakkertje waar een paar dingen opstaan zoals je ziet. Er wordt vermeld wat voor een product het is; lipstick en welke kleur het is; tulip, ook zie je nog hoeveel gram aan lippenstift erin zit; 3,8g.
Ik heb gekozen voor deze lichtroze kleur; Tulip. Tulip is een zachtroze kleur, ik vind het een beetje op een barbiekleur lijken. Als je de dop eraf haalt zie je dat de huls aan de bovenkant van zilver is, erg pretty!
Aan de onderkant van de lippenstift zit een dopje die je eraf kan draaien. In het dopje zit nog wat lippenstift, die je kan gebruiken om bijvoorbeeld het omlijnen van je lippen netjes te doen.
De pigmentatie is erg mooi! Het is een creamy lippenstift en gaan een beetje in de lijntjes zitten, maar verder vind ik de lippenstift erg mooi. De lippenstift overleeft niet heel veel, zoals maaltijden e.d. dus heb de lippenstift bij de hand zodat je het altijd nog kan bijwerken!!!

Ik ben erg enthousiast over deze nieuwe lippenstift, de pigmentatie is goed, de verpakking is mooi, de kleur is mooi. Ik raad 'm dus ook zeker aan! :-)

De lippenstiften van MUA waren in de sale en deze heb ik dus voor €2,39 (i.p.v. €2,99) gehaald. Het MUA assortiment is in geselecteerde Kruidvat filialen te koop.

Hebben jullie al een mooie lippenstift van MUA?
Liefs, Gita.

3 reacties:

  1. Deze kleur vind ik je heel mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij staat je prachtig! Ik heb nog geen lipstick van MUA, maar ben wel van plan er nog een keer eentje uit te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik heb een lichtroze mac lipstick maar ik vind de kleur mij toch niet zo goed staan. Ik ben meer van de bruinere nude kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr