zondag 23 november 2014

PLOG + OOTD

| | 1 reacties
 Touren met de trein vind ik altijd super leuk om te doen, steden bekennen en daar shoppen. Vriendinnen uit de andere kant van het land weer eens opzoeken. Vandaag ben ik met mijn lieve, kleine vriendinnetje/klasgenootje Hannah-Lynn gaan reizen met de trein naar..... Den Haag.
Ik had vandaag geen tijd/geen zin om uitgebreid outfit foto's te maken dus ik dacht ik doe de OOTD-post bij deze PLOG-post in omdat ik maar 1 outfit foto heb, sorry guys!

Als eerst het OOTD-gedeelte. Ik wist totaal niet wat ik aan moest doen en heb uiteindelijk maar wat aangedaan. Wat ik heb geleerd van deze dag is dat wanneer ik ga shoppen, dat ik geen hakken aan moet doen want oh.. Wat deden mijn voeten aan het eind van de dag zeer.
Ik droeg een zwarte high waisted jeans en mijn zwarte hakken die in een vorige shoplog terug is te vinden. Verder droeg ik nog een topje met zwart-witte strepen en mijn geliefde bomberjacket.
Een winterjas??? Die hoef ik niet, ik gebruik de laatste tijd gewoon mijn bomberjacket.
Broek: H&M | Top: Brandy Melville | Bomberjacket: Bershka | Hakken: Alysa Mode | Ketting: Primark
 Om kwart over 6 had ik m'n wekker gezet omdat Hannah-Lynn om kwart voor 7 bij mij zou zijn. Uiteindelijke conclusie: Hannah-Lynn had zich zoals verwacht verslapen en kwam dus later bij mij thuis. (hihi love you hannah)
Ik heb me rustig klaargemaakt en ben ondertussen gaan facetimen. Rond kwart voor 8 vertrokken we vanaf mijn huis op mijn fietsie naar het station toe. We moesten de trein van 07:57 hebben en moesten overstappen in Deventer, de treinreis duurde 2 uur en er alles ging goed.
Om 10 uur kwamen we aan op het station in Den Haag, we geven even bij Vincent langs en daarna zijn we samen met Kelly naar Pathé gegaan om de film 'The Hunger Games' te bekijken. De film duurde van kwart voor 11 tot kwart voor 1 en oh wat moest ik onder de film nodig naar de wc :-( en wat was die spannend!
Buiten stond Romy op ons te wachten en ein de lijk heb ik haar na lange tijd weer eens gezien!!!
Daarna zijn we weer naar Vincent toegegaan en daar hebben we wat gedronken en pizza gegeten.
Rond kwart voor 2 waren we klaar met alles en besloten we het centrum in te gaan. De rest van de dag hebben we lekker gewinkeld en vooral naar véél schoenen gekeken (want ik wilde nieuwe schoenen).
Na lang rondlopen in het centrum van Den Haag besloten we wat te drinken bij 8tea5, dit is een leuke moderne zaak waar ze bubble tea en nog een paar andere drankjes verkopen. Helaas was dit bijna het einde van onze leuke en vooral gezellig dag (vind ik). Ik neem meestal strawberry juice tea met van die mango balletjes, heerlijk.
Om half 6 namen we afscheid van elkaar en gingen Hannah-Lynn en ik bij de Smuler's op het station wat patatjes halen om mee te nemen in de trein aangezien er bij onze dagkaart een kortingsbon zat voor bij de Smuler's. Rond 6 uur namen we de trein, eerst zouden we over moeten stappen in Apeldoorn maar door vertraging in Utrecht zouden we deze overstap niet meer redden. Toen was de mogelijkheid om in Deventer over te stappen maar de vertraging werd nog langer waardoor we die overstap ook zouden missen dus gingen we verder. Uiteindelijk hadden we 1 minuut de tijd om over te stappen in Almelo en dat is ons gelukt!

Ik heb een erg gezellige dag gehad en ik ga as soon as possible een shoplog maken over de dingen die ik vandaag heb gekocht.

Liefs, Gita.

1 reacties:

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr