maandag 24 november 2014

Shoplog Den Haag: Vans & Tally Weijl

| | 1 reacties
Zoals jullie in mijn vorige blogpost hebben kunnen zien ben ik naar Den Haag geweest en daar heb ik wat leuke dingen gehaald. Ik heb niet heel veel gehaald, maar het leek me wel leuk om het aan jullie te laten zien.

Ik was vandaag net op tijd thuis, als ik ietsjes later thuiskwam was het alweer donker en kon ik geen goede foto's maken. Ik moest tot 5 voor 4 naar school en had dus een lange dag. Verder had ik nog een Griekstoets die voor mijn gevoel erg goed ging en ik heb vandaag mijn natuurkundecijfer te horen gekregen (9,5!!!!). 

Persoonlijk vind ik chokers erg leuk, alhoewel ik vind dat het je moet staan. De laatste tijd zie ik veel foto's op instagram voorbij komen waarop mensen een choker dragen. Ik had er al zelf eentje gemaakt maar ik vond toch dat ik een goede nodig had en besloot om er 1 te kopen bij de Tally Weijl.
Ik vond het 'kraaltje' of wat het ook is, persoonlijk niet zo mooi dus die heb ik eraf gehaald zoals je op de laatste foto ziet.
De choker is te koop voor €2,95 bij de Tally Weijl.

Bij de Tally Weijl zag ik ook deze prachtige oorbellen! Ik draag niet heel vaak oorbellen maar vind het altijd wel leuk als ik mooie oorbellen zie waarbij ik echt 'wauw' denk. Bij deze oorbellen dacht ik dat dus, ze zijn niet te lang en ook weer geen basic 'knopjes'.
Er zitten een paar (neppe natuurlijk) diamantjes in zoals je ziet en bestaat verder uit grijze en zwarte kleuren, deze oorbellen passen dus bij elke look.
Deze oorbellen zijn voor €4,95 bij de Tally Weijl te koop.

En nu mijn laatste aankoop(je) bij de Tally Weijl. Een scrunchie, deze waren in de jaren 80 erg populair en oh wat vind ik ze cute! Niet alleen in je haar is die leuk maar als accessoire net zo.
Bij de Tally Weijl waren ze in de aanbieding en ik had dus ook geen reden waarom ik 'm niet mee zou nemen. Er waren verschillende soorten printen maar ik koos uiteindelijk toch maar voor de beige omdat ik die toch wel het mooist vond.
Er zijn verschillende scrunchies met leuke prints te koop bij de Tally Weijl, mijne was van €3,95 naar €1,99 gegaan omdat 'ie in de sale was.

 Oldskool vans vind ik super tof, ik was gisteren opzoek naar een paar schoenen en toen ik in de vansstore aankwam zag ik deze zwarte vans. Ik had ze al eens eerder gespot en wilde ze eigenlijk al best lang hebben, maar heb ze uiteindelijk nooit gehaald. Tot gisteren. Wat een geluk had ik toch, ze hadden precies mijn maat en op alles was ook nog is een keer 30% korting die dag!!!!
Ik twijfelde geen moment aangezien het me heel wat geld bespaarde als ik ze nu kocht i.p.v. een andere keer dus ik besloot ze te halen.
(De vans in het hoog vind ik ook erg pretty, helaas stonden ze mij niet heel leuk.)
Deze Vans zijn te koop in de Vansstore en verschillende andere schoenenwinkels voor €75,00, omdat ik 30% korting kreeg heb ik ze voor €52,50 kunnen halen.

Wat vinden jullie van de dingen die ik heb gehaald?
Liefs, Gita.

1 reacties:

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr