zaterdag 27 december 2014

CrèmeVitáal

| | 1 reacties
CrèmeVitáal is een webshop met een groot assortiment aan crèmes en make-up en wordt beheert door Jacqueline. Ze verkoop kwalitatief hoogwaardige huidverzorgingsproducten en cosmetica voor elke leeftijdsgroep, ook biedt ze een uitgebreide service en uitstekend advies. Verder geeft ze ook nog workshops zoals handverzorging, voetverzorging, wellness, make-up maar ook gecombineerde workshops. De workshops en informatie over de workshops kan je hier vinden.

CrèmeVitáal heeft een erg uitgebreid assortiment van LaifLine Cosmetics, hiervan kreeg ik ook een paar 'monsters'. LaifLine Cosmetics bestaat uit een aantal productlijnen met een compleet assortiment aan minerale make-up. De productlijnen zijn geschikt voor het hele gezin, elk huidtype en iedere leeftijd. Informatie over alle productlijnen is hier te vinden.


In de webshop is er ook een groot assortiment aan nagellakjes te vinden van Cuccio, van mooie felrode nagellakjes tot erg lichte bruine kleuren. Er zijn geen kleuren als groen, geel of blauw te bekennen. Niet alleen kleurtjes worden verkocht, maar ook een base coat, top coat e.d. Voor zo'n mooi lakje ben je wel al gauw €9,95 kwijt.


De productlijn Durrer bestaat uit 2 potloodjes die je voor je ogen, wenkbrauwen maar ook je lippen kan gebruiken en zijn te koop voor €12,50.


De productlijn Ginkel bestaat uit een aantal crèmes en een huidolie, de prijzen liggen tussen de €6,95 en €21,95.


De LL Bbie productlijn bestaat uit 9 exclusieve baby verzorgingsproducten. De producten zijn ontwikkeld op basis van enkel natuurlijke oliën en bevat geen paraffine oliën. Bbie stimuleert de opbouw van weerstand maar laat de huid ook 'ademen'.


LL Colour Up is een minerale make-up lijn van Ancilla. Het is een talkvrije lijn die speciaal samen is gesteld voor de gevoelige huid. De producten zijn geschikt voor ieder huidtype en vrij van parabenen.
De LL Colour Up make-up lijn bestaat uit veel mooie producten, toch ben ik wel het meest benieuwd naar de bronzing powders.


De productlijn LL Confidence-Plus is voor de rijpere, droge tot zeer droge huid. Rimpels vervagen en de huid vindt zijn stevigheid en elasticiteit terug bij gebruik van de crèmes. Aan deze lijn zou ikzelf niet hebben, aangezien ik nog een jonge huid heb.


De LL Man lijn is zoals de naam al zegt, een huidverzorgingslijn voor de man. De lijn bestaat uit een aantal parfums.


Toen Jacqueline mij vertelde over de LL Paardenmelk lijn keek ik wel een beetje raar op. Want paardenmelk? Paardenmelk is de basisstof voor deze productlijn. Het heeft een zuiverende werking en is speciaal voor mensen met een problematische of gevoelige huid.


Er is ook een hele productlijn voor voor en na het sporten, de LL Sports. De producten kunnen zowel gebruikt worden bij een warming up, cooling down of lichte blessure tijdens het sporten.


De LL Women productlijn is een huidverzorgingslijn voor de normale gecombineerde volwassen huid en bestrijdt de allereerste tekenen van veroudering en vermoeidheid. Er zijn producten voor de normale gecombineerde huid maar ook voor een droge tot zeer droge huid.



De LL Yu productlijn is ontworpen voor de normale tot vette jonge huid, de voet crème maakt je voeten trouwens heerlijk zacht en ik ook aan te raden! De dagcrème vind ik ook erg fijn in gebruik. Tenslotte is de LL Yuth productlijn ontwikkeld voor de vette, onzuivere veeleisende jeugdige huid en spreekt mij -als jongere- ook het meest aan. Vuil, overvloedige talg en dode huidcellen die de poriën blokkeren worden efficiënt verwijderd en de vette onzuivere huid verandert in een schone huid zonder te glimmen. Ook de dagcrème van LL Yuth vind ik erg fijn. De SOS Gel is ontwikkelt voor het weghalen van puistjes en volgens mij helpt deze wel, je moet er een beetje van opsmeren. De geur vind ik alleen niet heel lekker.

Als je op een product klikt op de site kun je alle overige informatie vinden over het product, zoals wat de ingrediënten zijn. Iets wat ik erg handig vind is dat er bij elk product een gebruiksaanwijzing staat.

Ik zou gauw een kijkje nemen!
Liefs, Gita.

1 reacties:

  1. Ziet er goed uit Gita. Mijn compliment.
    Jacqueline Quakkelaar
    CrèmeVitáal

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr