zaterdag 14 maart 2015

OOTD

| | 3 reacties
NL: Even weer snel een OOTD-post zodat jullie weten dat ik toch nog 'alive' ben haha. Ik heb de laatste weken amper iets met m'n blog gedaan, sorry. De toetsweek komt er ook weer aan, wat is m'n leven toch zwaar. Aangezien ik weinig tijd had om outfitfoto's te maken heb ik het gewoon in me kamer gedaan.
---
EN: I just wanted to post an OOTD-post quickly so you all know that I'm still alive. I haven't done anything with my blog in the last few weeks, sorry. The testweek is also coming, my life is so heavy. Because I had a little time I just made the outfitpictures in my room.

NL: In een vorige post van mij heb ik een artikel geschreven over deze super leuke rok. Ik droeg 'm met een riempje zodat ik 'm hoog kon dragen en hij iets strakker rond m'n taille zat. Omdat ik 'm hoog droeg besloot ik er een croptop boven te dragen met horizontale strepen, yay ik hou van strepen.
---
EN: In a previous post I wrote an article about this super nice skirt. I wore it with a belt so I could wear it high-waisted and it was a little tighter around my waist. Because I wore it high-waisted I decided to wear it with a croptop with horizontal stripes, yay I love stripes.
NL: Arghhhh ik hou van m'n nieuwe schoenen ze zijn in één woord; geweldig!!!! Ik was zo blij dat ze nog één paar in mijn maat hadden en kon ze daardoor gewoon niet laten liggen. Het zijn de Asics Gel-Lyte III Pure White, super leuk voor dagen met mooi weer. Wel ben ik heel voorzichtig met m'n schatjes aangezien ik niet wil dat ze vies worden.

Ik vind het altijd leuk om zwart en wit met elkaar te combineren en er uiteindelijk toch nog ietswat kleur bij te doen. Daarom trok ik mijn pastelkleurige jas weer eens uit de kast. Qua sieraden heb ik niet zoveel gebruikt, alleen een 'leg chain' zoals je kan zien. Dat is een ketting die je om je been doet haha, maar zulke leg chains zijn leuk voor wanneer je een korte broek/rok of iets dergelijks aanhebt.
---
EN: Arghhh I love my new shoes, they're in one word; amazing!!!! I was so happy that there was one pair left in my size and that's why I couldn't leave it. These are the Asics Gel-Lyte III Pure White, lovely for days with good weather. I'm very careful with my baby's because I don't want them to be dirty.

I always like it to combine black and with and also combine some color in the end. That's why I wore my pastel colored coat again after a while. What concerns the jewellery I haven't wore a lot, only a 'leg chain' as you can see. That's a chain for you leg haha, lol I can't explain. Those leg chains are so awesome for when you're wearing a short/skirt or something else.
NL: Mijn telefoon is op vrijdag de 13e uit m'n jaszak gevallen en is nu dus kapot, :-( Verder heb ik mijn haar een week (ongeveer?) geleden 'turquoise' geverfd, wat toch wel meer naar groen neigde. Wat wordt de volgende kleur haha?
---
EN: My phone just fell out of my pocket on Friday the 13th and now it's broken. :-( Further I've dyed my hair a week (approximately?) a go 'turquoise', which tend more to green.
What's the next color haha?

Croptop: H&M | Skirt: HeartForFashion | Coat, Leg Chain, Socks: Primark | Shoes: Asics (Amigo)

What's your opinion about this OOTD?
Lots of love, Gita.

3 reacties:

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr