maandag 16 maart 2015

Action Faux&Fabulous More Volume Lashes

| | 0 reacties
NL: OMG, toen ik een paar weken geleden langs de schappen van de Action liep zag ik deze nepwimpers liggen en ik kon het niet laten om ze uit te proberen. Nadat ik ze een tijdje heb gebruikt leek het mij wel leuk om m'n ervaringen met deze (super goedkope) nepwimpers te delen. Deze nepwimpers vind ik erg fijn in gebruik en behoren dus ook wel tot mijn favs!
---
EN: OMG, a few weeks ago when I walked along the shelves of the Action I saw these fake lashes and I really wanted to try them. After I used them for a while I thought it seems nice to share my experience with these (very cheap) fake lashes. These fake lashes are very pleasant to use and they also belong to my favs!

 NL: De nepwimpers zitten verpakt in een kartonnen doosje waarop de handleiding e.d. staat geschreven. Ik koos voor de nepwimpers 'Urban Chic' omdat ik deze er wel het meest echt uit vond zien, de anderen vond ik té overdreven. Ze hebben de verpakking trouwens wel erg leuk aangepast op het urban.
---
EN: These fake lashes are packed in carton on which the user guide is written. I chose for the fake lashes 'Urban Chich' because these seem the most real of all, I thought the others were a little bit overdone. They've adapted the package very nice on the urban. 

 NL: Alle nepwimpers zijn bij mij te lang, dus moet ik ze afknippen. Ik heb ze iets minder dan een centimeter afgeknipt aan de buitenkant. Als je de bovenste 2 foto's goed met elkaar vergelijkt zie je wel degelijk verschil qua lengte. De buitenkant van de wimpers zijn een stuk voller.
---
EN: All fake lashes are too long for me, so I've had to cut them of. I cut them less than a centimeter on the outside. If you compare the 2 upper pictures you see some difference what concerns the length. The outside of the fake lashes are fuller.
NL: Bij de nepwimpers zit ook een potje lijm, wanneer je de lijm aanbrengt op de rand van de nepwimper wordt deze blauw. De nepwimpers blijven de hele dag zitten en de lijm gaat uiteindelijk gemakkelijk van je ooglid af.

De nepwimpers zijn te koop bij de Action voor €1,49.
---
EN: The fake lashes also contained a jar of glue, when you apply the glue on the edge of the fake lash it becomes blue. The fake lashes sit all day and the glue comes eventually easily off your eyelid.

The fake lashes are sold at the Action for €1,49.

Lots of love, Gita.

0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr