woensdag 18 maart 2015

OOTD

| | 1 reacties
 NL: Afgelopen zaterdag ben ik, zoals jullie in deze vlog hebben kunnen zien, naar niet één, maar twee escape rooms geweest. Op de eerste locatie hadden ze de perfecte witte muur en de tweede locatie was in een oude fabriek en dat betekent natuurlijk; outfitfoto's!

De foto's zijn met Hannah-Lynns iPhone 6 gemaakt en het werd ook steeds wat donkerder, daardoor zijn sommige foto's van minder kwaliteit vergeleken met de foto's die ik normaal gesproken met m'n camera maak.
---
EN: Last Saturday I have been, as you could have seen in this vlog, to not one, but two escape rooms. At the first location they had the perfect white wall and the second location was in an old fabric and that means: outfitpictures!

The pictures are made with Hannah-Lynns iPhone 6 and it also became slowly a little bit darker, that's why some pictures are of less quality compared to the pictures that I normally take with my camera.
 NL: Ik dacht dat het niet zou koud zou zijn, maar wat was het ontzettend koud zeg! Ik droeg een panty met een korte broek en kousen. Het vervelende was dat mijn panty steeds verkeerd ging zitten waar ik me erg aan irriteerde.
---
EN: I thought it wouldn't be so cold, but it was very cold! I wore tights with shorts and stockings. The annoying part was that my tights sat the whole time wrong which irritated me.



 NL: Ik droeg 2 verschillende vesten zodat het misschien wat warmer zou zijn. Waarschijnlijk zullen jullie denken; waarom doe je dan geen jas aan? Omdat dat geen deel van m'n outfit is en m'n outfit dan wordt verpest, haha lol. Ik had mijn groene vest aan met een soort van bladen erop en daaroverheen mijn oversized spijkerjasje van de mannenafdeling (oops).
---
EN: I wore 2 different vests so I might be a little bit warmer. You should probably think; why don't you have a coat on? Because that's not part of my outfit and my outfit will be ruined then, haha lol. I had worn my green vest with a sort of leaves on it and over it my oversized denim jacket from the men's department (oops).


 NL: Ik droeg alleen één ketting en voor de rest geen sieraden. Het is een minimalistische ketting, maar toch wel weer apart; anders dan andere kettingen. Verder had ik een zwart t-shirt aan met de tekst "Better than good" erop.
---
EN: I only wore one necklace and further no other jewellery. It's a minimalist necklace, but also special, different than other necklaces. Further I wore a black T-shirt with the text "Better than good" on it.
Shirt: Pull&Bear | Vest, Shorts, Stockings: H&M | Jacket: Bershka | 
Necklace: Forever21 | Shoes: Vans

What do you think about this outfit?
Lots of love, Gita.

1 reacties:

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr