dinsdag 21 juli 2015

Unboxing ByLC | Shirt, Shorts en Zonnebrillen

| | 0 reacties
 Hey allemaal!
Een tijdje geleden ontving ik een pakketje van ByLC waarvan ik niet wist wat erin zou zitten, maar er zaten een paar super leuke dingen in. In het pakketje zaten 2 zonnebrillen, een shirt en een korte broek. De producten zijn van een nieuwer merk die ze pas geleden hebben ingekocht. ByLC is een webshop met producten voor verschillende stijlen en er is voor elke gelegenheid dus wel iets.

Op de foto hierboven zie je de hele outfit. Het zwarte shirt heeft erg schattige kersjes als print en heeft bij de kraag nog een leuk detail. De stof is erg dun, maar niet zo dun dat het héél erg doorschijnt. Het shirt matcht erg leuk met de korte broek aangezien ze allebei uit een donkere kleur bestaan. Het is een regular waisted korte broek en om het nog een leuker effect te geven kan je de onderkant van de broek één keertje omslaan.
Hier zie je de 2 zonnebrillen van dichtbij en het detail op de kraag van het shirt. De ene zonnebril heeft een soort van grijze panterprint alleen aan de bovenkant van de zonnebril, boven de glazen. De andere zonnebril vind ik persoonlijk het leukst; een Dior So Real look-a-like. Deze zonnebril zie je tegenwoordig héél veel in allemaal verschillende varianten. De bovenkant van de glazen is gespiegeld.
De korte broek is een donkergrijze, getinte short die eigenlijk bij elk shirt zal matchen door de kleur. Zelf ben ik meer van de highwaisted broeken en shorts, aangezien deze het best bij mijn figuur passen. Daarnaast is deze short toch wel erg leuk!

Van bijna alle items is de prijs omlaag gegaan, yay! De Dior look-a-like zonnebril kan ik niet vinden op de webshop, maar is te koop voor €24,95. Ik ben erg blij met de items, met dank aan ByLC.

Lots of love, Gita.

0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr