vrijdag 7 augustus 2015

Conceptual Styles | Carbonated Bubble Clay Mask

| | 2 reacties
 Sommige gezichtsmaskers zijn een tikkeltje anders dan de meesten. Het Carbonated Bubble Clay Mask is er één van. De verpakking ziet er niet alleen al super cute uit, de werking is ook nog eens hartstikke bijzonder. Van Conceptual Styles kreeg ik ook dit masker en wat heeft dit masker mij verbaasd zeg!
 Kijk alleen de verpakking al. Een super leuk varkentje met als het ware een masker op z'n gezicht maakt de verpakking voor mijn gevoel gewoon super schattig. Het masker zit in een plastic, rond doosje. De onderkant van het doosje is doorzichtig, maar je ziet het masker er niet echt goed doorheen omdat het een beetje 'vervaagd' wordt. De deksel heeft een soort lichtbruine kleur.
 Gebruik
Er zit een soort van lepeltje bij, zodat je het daarmee op je gezicht kunt aanbrengen. Zelf breng ik het liever aan met m'n handen, ondanks m'n handen er dan wel vies door worden. Je brengt een beetje van het grijze masker aan op je gezicht (zorg ervoor dat je het rondom de ogen en mond niet helemaal aanbrengt) en na enkele secondes begint het in zijn werking te gaan. Het begint een beetje te borrelen en te schuimen, wat ikzelf verfrissend vind aanvoelen. Na enkele minuten is het klaar met schuimen en lijkt het alsof er een sneeuwbal op je gezicht zit haha!

Prijs
Het masker is te koop bij Conceptual Styles voor €21,95. Alhoewel dit best wat geld is voor een masker is het het geld ten eerste zeker waard en daarnaast doe je er echt wel een hele tijd over voordat het masker helemaal op is. Het masker bevat 100g.

Ik ben erg tevreden over dit masker en het heeft me in één woord verbaasd. Ik had niet verwacht dat het op deze manier in z'n werking ging; het is namelijk eens iets anders dan de meeste maskers. Het masker heeft m'n gezicht zachter gemaakt. Het eraf halen was alleen nog wel een gedoe, dus de volgende keer doe ik dit onder de douche i.p.v. boven de wastafel haha.

Lots of love, Gita.

2 reacties:

  1. Ik kende dit merk nog niet maar dit maskertje ziet er alleszins goed uit. Heel speciaal wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind 'm inderdaad ook speciaal en dat maakt dit masker nou zo leuk! :-)

      Verwijderen

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr