maandag 10 augustus 2015

MakeUp Academy | Eyeshadow Palette - Spring Break

| | 0 reacties
En nu blog ik er eindelijk over; het Spring Break palette van MUA. Een palette met prachtige kleuren voor de lente en zomer en ik ben er zeker tevreden over. Het palette bevat 12 verschillende kleuren; van lichtblauw tot donkerpaars en je kan er alle kanten mee op.
Verpakking
De verpakking is precies hetzelfde zoals die van de andere palettes. Een glanzend, zwart, rechthoekig doosje. Ik probeer me nu voor te stellen hoe het geheel eruit zou zien als het doosje wit was. Dat zou denk ik toch iets mooier zijn met de zomerse kleuren. Maar achja, het blijft de verpakking maar hé. Schoonheid zit van binnen. :-P
Kleur
De kleuren vind ik prachtig, het zijn vooral lichte, zomerse kleuren met glitters. Op de eerste kleur na, die bevat namelijk geen glitters. Het pigment van de oogschaduws vind ik ook van erg goede kwaliteit. Ikzelf zal waarschijnlijk vooral de roze en bruine tinten gebruiken, want dat zijn toch wel mijn fav colors.
Prijs
Het Spring Break palette van MUA is te koop bij verschillende Kruidvat filialen en online voor €5,99. Ik vind het een erg mooi palette en raad deze ook zeker aan! Je doet erg lang met zo'n palette; mijn Undress Me Too palette is na één jaar namelijk nog steeds niet helemaal op.

Lots of love, Gita.

0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr