woensdag 12 augustus 2015

Essence | Lipliner - Soft Berry, Satin Mauve, Cute Pink & In The Nude

| | 0 reacties
 Als je opzoek bent naar goedkope lipliners zijn de lipliners van Essence zeker een aanrader. Toen er een 1+1 actie bij Kruidvat was heb ik gelijk 4 van deze lipliners ingeslagen. Ik ben voor nude en (donker)roze tinten gegaan, namelijk de kleuren 05, 06, 07 en 11.
 Verpakking
Het zijn simpele lippotloodjes. De verpakking heeft dezelfde kleur als het lippotlood en heeft een zilver kleurige dop. De informatie e.d. staat met zilveren letters op het potlood, wat weer mooi matcht met de zilveren doppen.
 Kleur
De kleur 05 (Soft Berry) is een donkerpaarse kleur, die persoonlijk mijn favoriet is geworden.
06 (Satin Mauve) is een oudroze kleur, die een beetje naar nude neigt. Ik vind deze kleur ook erg mooi met o.a. mijn Mac lippenstift Velvet Teddy.
07 (Cute Pink) is een knalroze kleur, deze gebruik ik niet dagelijks en ook niet zo vaak aangezien ik meer van de minder opvallende lipliners en lippenstiften ben.
11 (In The Nude) is een prachtige nude kleur die héél erg op Velvet Teddy lijkt, vind ik. Mooi voor als je je lippen simpel wil houden.
Prijs
De lipliners van Essence zijn €0,99 per stuk. Door de actie heb ik ze dus voor €0,50 per stuk kunnen halen, waar ik erg blij mee ben. Het pigment van de lipliners vind ik zeer goed, vooral als je voor een goedkoper alternatief zoekt. Mijn favoriet op dit moment is zeker Soft Berry!

Lots of love, Gita.

0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr