vrijdag 25 september 2015

OOTD | Pretty Black

| | 0 reacties
 Top, jeans: H&M | Cardigan: Koko |  Heels: New Look | Hat: Forever21 |
Bodychain, bracelet: Primark | Bag: Pauls Boutique
 Zonnige dagen, regenachtige dagen; Nederland weet niet wat 'ie wil. De herfst is alweer begonnen en de korte broeken liggen dus alweer in de kast. Afgelopen dinsdag had ik een vrije dag en ben ik samen met Marit wat outfit-foto's gaan maken, aangezien ik echt nog een aantal dingen had die ik aan jullie wilde laten zien!
 Ik ben voor een all-black outfit gegaan en heb zilveren sieraden gebruikt om de outfit toch nog wat leuker te maken. Anders krijg je namelijk zo'n basic outfit zonder details en ik vind dat sieraden een outfit altijd afmaken. De outfit zelf is in principe héél simpel; een zwarte crop top met een high waisted jeans die gaten bij de knieën heeft en daarover heb ik een dunne zwarte cardigan van mesh. Het is niet de ultieme outfit voor de koude regenachtige dagen, maar ik vind 'm persoonlijk super leuk. Ik heb voor contrast gezorgd door middel van de witte tas; ik vind de tas namelijk prachtig en zo valt deze nog meer op. Het is een open schoudertas, waar veel spullen in kunnen, van Paul's Boutique.
Too bad, ik kom er nu pas achter dat ik nog één haarelastiekje om mijn pols had zitten. Anyway, ik had afgelopen zaterdag dé perfecte bodychain gevonden en ik kon deze dus ook niet laten liggen! Een tijdje terug hadden ze bij de Primark alleen maar van die oh-zo overdreven bodychains en ik wilde eigenlijk een simpele. Toen ik afgelopen zaterdag samen met Kelly in de Primark was viel deze bodychain mij op; hij is zilver en simpel, er zit een roze steen in het midden die het toch iets extra's geeft wat ik wel mooi vind. De armband is erg minimalistisch, wat ik erg tof vind en deze was afgeprijsd naar 1 euro!
 Ik had erg mooie (hoge) hakken aan en toen Marit en ik dus naar het maïsveld wilden lopen ben ik keihard gevallen in het gras. Hilarisch was het en toen we weg wilden dachten we ook nog eens dat we de fietssleutel kwijt waren, maar oké dit was totaal niet boeiend.
Ik neem simpelweg altijd een tas mee, omdat ik altijd zoveel spullen meeneem dat niet alles in m'n zakken past. Deze tas is van Paul's Boutique en ik vind 'm prachtig; het is een leerlook schoudertas die je ook binnenstebuiten kan dragen. Ik vind de tas er best wel chique uitzien en deze kan je in principe naar elke gelegenheid meenemen. Neem een kijkje op de Instagram van hen!
(Ik zal alvast vertellen dat je in m'n volgende outfit-post de andere kleur van de tas ziet.)
Ik ben trouwens een hele tijd opzoek geweest naar een hoed zoals deze en ik heb 'm uiteindelijk gevonden bij de Forever21 voor maar 11 euro; een echte aanrader dus!

Lots of love, Gita.

0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr