dinsdag 29 september 2015

OOTD | Statement Accessories

| | 0 reacties
Blouse: Kaufhaus | Skirt: H&M | Shoes: Asics | Bag: Pauls Boutique | Necklace: My Jewellery | Sunglasses: Polette
Laten we allemaal eens eerlijk zijn. Soms willen we wel eens een zonnebril op doen, ook al regent het, omdat het je outfit gewoon compleet maakt. Mijn levensles voor jullie is daarom ook; lekker doen! Misschien kijken er dan een paar mensen met een raar gezicht naar je, want de zon schijnt toch helemaal niet. But who cares en daarnaast zie je ze waarschijnlijk toch nooit meer (denk ik?). Wat ikzelf heb geleerd is dat je moet dragen wat JIJZELF leuk vind, want je kledingstijl laat zien wie JIJ bent en niemand zou je daar om moeten oordelen.
Let's be honest, deze zonnebril van Polette is in één woord prachtig! Het is precies mijn stijl en hij is te dragen met vrijwel iedere outfit. Natuurlijk staat niet iedereen een ronde zonnebril even goed, maar Polette heeft zo veel keus dat er voor iedereen wel een goede en leuke (zonne)bril bij zit. De glazen van dit montuur zijn gespiegeld en het heeft gouden afwerkingen bij de neus en de poten van de bril.
Volg Polette via Instagram (@PoletteEyewear), Twitter (@PoletteEU) en Facebook.
Als ik door Almelo zou lopen, zou ik niet zo snel iemand zien die een outfit zoals deze aan zou hebben. Dat vind ik er nou zo leuk aan om een eigen stijl te hebben en hiermee te mixen en te matchen. Deze blouse heb ik gekocht bij een vintage winkel in Utrecht; Kaufhaus. Ik was al best wel lang op zoek naar een witte (oversized) blouse die ik in principe als een jurkje zou kunnen dragen. Voor mij was het namelijk een basic musthave, want ik kan er zo veel outfits mee maken! Daarnaast is de zwarte kokerrok ook wel een musthave vind ik, want je kan er zo veel kanten mee op. De rok maakt je classy, maar je kan er bijvoorbeeld ook een edgy outfit mee maken.
In de vorige outfit-post zag je precies dezelfde tas van Paul's Boutique. Het is zo handig dat je eigenlijk gewoon twee tassen hebt in één. Ik vind de kleuren wit en zwart voor een tas héél mooi, maar de witte kant vind ik het mooist! Doordat sommige kledingstukken van mij een beetje kleur afgeven is het schouderhengsel (van de witte kant) een beetje verkleurd bij mij, maar hier merk ik niks van. Het is een stevige tas en er past veel in, alleen heeft deze geen rits. De collectie van Paul's Boutique vind ik erg mooi en ik zou ook zeker een kijkje nemen als ik jou was.
Volg Paul's Boutique ook via Instagram (@PaulsBoutiqueBenelux) en Facebook.
Last but not least. Een statement ketting kan je outfit helemaal afmaken, al zeg ik dit super vaak. Ik ben in love met deze boohoo-achtige ketting, met metalen details, van My Jewellery. De ketting is erg groot (maar niet zwaar), waardoor je in principe de rest van je sieraden simpel kan houden. Als je loopt rinkelt de ketting een beetje mee haha! De ketting kost wel wat, maar dan heb je ook wat.
Volg My Jewellery via Instagram (@MyJewellery), Twitter (@MyJewelleryNL) en Facebook.
Lots of love, Gita.

0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr