maandag 30 november 2015

OOTD | A Lot Of Black

| | 1 reacties
Sweater: Adidas | Skirt: H&M | Coat: Raved | Shoes: Alysa | 
Necklace: LanasSieraden | Cap: JazzyBelleShop
Black on black on black on black on black en een beetje pastelroze.
Bij de meeste outfits neig ik, zoals ik zo vaak zeg, snel naar zwart, wit of grijs. Hier kan je namelijk oneindige combinaties mee maken. Ik vind het altijd leuk om aan een bepaalde stijl een twist te geven. Zo droeg ik een schattige (imitatie)leren A-line rok met een Adidas sweater. Twee items die allebei van een totaal andere soort stijl zijn. Om de outfit een soort van streetstyle look te geven droeg ik mijn pet van JazzyBelleShop. De zwarte variant is helaas uitverkocht, maar de pet met een mintkleur is er nog! Daarnaast verkoopt JazzyBelleShop héél leuke items. Neem dus zeker een kijkje op hun site als je op zoek bent naar toffe streetstyle items. Zelf ben ik stiekem in love met de baewatch one-piece.
Volg JazzyBelleShop via Instagram (@JazzyBelleShop) en Facebook.
Ik vind dat de black trench een classy twist geeft aan de outfit samen met de hakken. De hakken hebben een stevig en hoog plateau, waardoor je er gemakkelijk op kan lopen. De onderkant van de hakken hebben een soort van 'kasteeltorens'-patroon (haha) en dit geeft de hakken die classy ogen ook nog een edgy look. Je kan daarnaast alle kanten op met het jasje van Raved. Het is een zwart jasje van viscose met touwtjes bij de taille, maar ook bij de hals en daarnaast heeft het jasje ook nog aan allebei de kanten een zak. Perfect voor de iets warmere herfstdagen en natuurlijk voor in de lente en zomer.
Volg Raved via Instagram (@RavedMusthaves) en Facebook.
 De outfit wilde ik simpel houden: verschillende stoffen en een paar leuke details. Zo vind ik dat sieraden heel wat verandering aan een outfit kunnen brengen. Zonder de pet vond ik de outfit namelijk nog wat té classy en zonder sieraden was het weer té saai. Gemstones zijn dit jaar razend populair en ik ben dan ook erg blij dat ik eindelijk een zilveren heb. Bij Lana's Sieraden koos ik deze lichtroze gemstone ketting. Inmiddels is deze uitverkocht, maar er zijn nog enkele gemstone kettingen waar je uit zou kunnen kiezen! Deze kettingen zijn overigens leuk te combineren met andere simpele kettinkjes.
Volg Lana's Sieraden via Instagram (@LanasSieraden) en Facebook.
Hebben jullie mijn Facebookpagina al geliked om op de hoogte te blijven van mijn posts?
Liefs, Gita.

1 reacties:

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr