woensdag 9 juli 2014

MUA Eyeshadow Palette

| | 0 reacties
MUA staat voor MakeUp Academy. Het merk is sinds kort te vinden in de kruidvat.
Ik had eerder al 2 lippenstiften van MUA gehaald, 01 en 16. Ik ben erg enthousiast over het nieuwe make-up merk! MUA is helaas niet in alle kruidvat filialen te vinden.
Het palette met de witte verpakking is Undress Me Too en het palette met de zwarte verpakking is Pretty Pastels.
Voorkant palettes
Toen ik gisteren -door de regen- naar de kruidvat ben gegaan zag ik het palette genaamd Undress Me Too. Ik had deze niet eerder bij de kruidvat in mijn stad gezien en ik vond hem zo mooi dat ik 'm gewoon moest hebben. Een paar producten waren afgeprijsd en het onderste palette genaamd Pretty Pastels ook, afgeprijsde artikelen moet je niet laten liggen toch? 
Doordat het doosje deels doorzichtig is kun je de kleuren van buitenaf al zien. De verpakking vind ik er wel chique uitzien, vooral het witte palette. De letters zijn er met een soort zilver opgezet. De palettes zijn verpakt of er zit een plakbandje aan, wat ik wel handig vind. Op deze manier weet je of het palette al wel of niet getest is.
Ik heb het doosje even opengemaakt zodat je de binnenkant ook kan zien. De binnenkant is gewoon normaal, alle 2 de palettes hebben 12 kleurtjes en een kwastje. 
Pretty Pastels bestaat uit 12 pastelkleurtjes. Er zitten een paar naturelle kleuren in maar ook de kleuren groen, blauw, paars, geel, wit en roze. Ik vind dit palette erg leuk voor zomerse dagen.
Undress Me Too bestaat uit 12 naturelle kleurtjes. Met dit palette kan je mooie 'naturel looks' maken, waar ik persoonlijk echt van houd.
Ik doe deze foto er ook nog even bij, want op deze foto zie de verpakking -vooral de letters- beter.
Achterkant palettes
Op de achterkant van het bovenste palette staat het merk, wat voor product het is, welke naam het palette heeft, een beschrijving van het palette en de ingrediƫnten.
Op de achterkant van het onderste palette staat het merk (ofcourse), wat voor product het is, welke naam het palette heeft, een beschrijving van het palette, de ingrediƫnten en -wat het bovenste palette niet heeft- de namen van de kleuren.

Ik ben super tevreden over deze 2 palettes, bij sommige kleuren is de pigmentatie niet super maar ik klaag niet hoor. Het palette is erg fijn en ook nog eens goedkoop! Ik raad deze palettes zeker aan.

Undress Me Too is voor 5,99 te koop bij de kruidvat.
Pretty Pastels was in de sale en is van 5,99 naar 3,00 gegaan, dit palette is ook te koop bij de kruidvat.

Wat vinden jullie van deze palettes?
Liefs, Gita.








0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr