donderdag 11 september 2014

Diary

| | 0 reacties
Aangezien ik eigenlijk bijna de hele dag op school zit, leek het me toch leuk om een diary-post te maken. Gewoon zodat jullie een beetje een beeld krijgen van wat ik dagelijks allemaal doe.
Hoelaat ik opsta? Dat verschilt, meestal rond half 7 en 7 uur. Omdat ik vandaag een Franstoets had ben ik om half 7 opgestaan zodat ik nog eventjes kon leren. 
Mijn ontbijtje
Nadat ik ben omgekleed en ik mijn make-up heb gedaan ga ik ontbijten (een ontbijt moet je echt niet vergeten in de ochtend!) Meestal pak ik 2 plakjes brood en daar doe ik dan kaas op, 1 plakje neem ik dan meestal mee naar school. Ik heb deze week echt "vreetbuien" en daarom waren vandaag 2 plakjes niet genoeg haha!
De vreselijke brug
Oeps ik ben iets te laat weggegaan vandaag (08:05) waardoor ik moest haasten en ik ook nog eens mijn gymspullen ben vergeten. Als ik naar school toefiets moet ik over een heel echt heel vervelende brug!!!! Vandaag heb ik van 08:30 tot 14:05 les, met het 3e uur een Franstoets. 
iPad-les onder aardrijkskunde

Onze school wil overgaan op iPads en daarom gebruiken we af en toe voor een presentatie of iets dergelijks de iPad. Onder aardrijkskunde moesten we dingen opzoeken over het tijdperk 'krijt'. Hiervoor mochten we de iPads gebruiken en de informatie in "Padlet" ofzo zetten.
Natuurkunde, wat doe ik voor pose met mijn been?!?!?!
Om 15:05 was ik eindelijk uit! Na schooltijd ben ik even naar de Lidl gegaan en heb daar een paar toetjes gehaald want toetjes voor € 0,20 kan ik niet laten liggen. Vervolgens ben ik naar de begraafplaats gegaan om naar mama toe te gaan, ik kom hier ongeveer 1 à 2 keer in de week. 
Aangezien het hier best rustig is zet ik meestal een muziekje op, zodat het niet zo kill is. De bloemen zijn een beetje dood. Dus moet ik maar eens nieuwe bloemen halen. Ik gooi de bloemen nog niet weg want anders vind ik het zo leeg.

Nu ben ik alweer thuis en zit ik lekker op de bank. Ik heb even de vaatwasser in- en uitgepakt en ik heb een glaasje cola voor mezelf ingeschonken. Sinds ik weet dat we netflix hebben, kijk ik best vaak films en ik ga nu dus ook een film kijken: Easy A. 

Dit was eigenlijk wel mijn diary van vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Gita.


0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr