dinsdag 16 september 2014

Maybelline New York 130, 349 & 677

| | 0 reacties
Laatst stuurde Tessa mij een berichtje waarvan ik niks snapte en zij vond het maar grappig. Een dag later kreeg ik een pakketje van bol.com, Tessa had 3 nagellakjes voor mij gekocht. Ik vind deze kleuren nagellak echt een must have. Ze zijn makkelijk te combineren en je kan er verschillende dingen mee maken (als je goed bent in nagels lakken).
Links: 677 Blackout - Rechtsboven: 349 Power Red - Rechtsonder: 130 Winter Baby
Ik ben echt een mislukkeling in nagels lakken, maar toch blijf ik het doen. Waarom? Daarom.
Gisteravond heb ik Winter Baby (130) getest en als je het goed wit wilt hebben moet je ongeveer 3/4 lagen over elkaar doen. Ik verveelde me nogal en wilde het héééél goed wit hebben en ik heb dus 6 lagen over elkaar gedaan. Nooit meer doen..... De nagellak droogt best snel op (tenminste toen ik 1 laagje had), maar na 6 lagen kan het echt een hele tijd duren haha oeps. Winter Baby is een erg mooie, witte kleur! De nagellak blijft erg goed zitten -tenminste als die droog is- dus mijn complimenten, want ik heb heel vaak dat het er na 1 dag van af is.










Ik zal binnenkort de zwarte en rode nagellak uitproberen en mijn meningen over de lakjes hier neerzetten. Ik vind het in elk geval erg mooie kleuren.
677 Blackout
Ik hoefde maar 1 laagje nagellak aan te brengen en het was al goed zwart!!! Het drogen duurde ook niet lang, na ongeveer 5 minuten was het al wel goed opgedroogd. Ik zal alleen wel topcoat aanbrengen zodat het wat langer blijft zitten. Ik ben hartstikke tevreden over Blackout!

Het omhulsel van de lakjes is strak wat ik wel mooi vind. De witte letters op de zwarte dop zijn makkelijk te lezen en vallen ook erg op. Het kwastje is van normaal formaat en het lakje is dus makkelijk aan te brengen.

Big thanks to Tessa voor deze 3 leuke nagellakjes!
De lakjes zijn voor 3,99 per stuk te koop bij bol.com, maar ook in drogisterijen zoals o.a. Kruidvat.

Wat vinden jullie van deze kleuren?
Liefs, Gita.

0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr