woensdag 17 september 2014

OOTD

| | 0 reacties
Vandaag post ik weer is een keer een outfit of the day. Och dit weer is zo heerlijk! Toen we in de auto zaten stond er dat het buiten 27 °C (!!!!!) was.

Love it or hate it. Ik draag kleding die anderen misschien wel vreselijk zullen vinden, maar ik... Ik houd ervan. Een boyfriendjeans, baseballvestjes, super vind ik ze! 

Sorry voor de kwaliteit van de foto's maar ik heb ze gemaakt mijn met mijn iPhone en vergeleken met mijn (vaders) camera is de kwaliteit echt minder goed. 

Ketting: Bijoux Brigitte - Vestje: H&M

Ik droeg vandaag een zwart basic topje, zo'n topje kan je bijna overal vinden en volgens mij heeft ieder meisje wel zo'n topje. Verder droeg ik -wat is het eigenlijk- een soort vestje van de H&M en een zilveren ketting van Bijoux Brigitte.

Ik had mijn pareltjes, m'n schoenen, weer eens aan en oh wat lopen ze heerlijk. Deze zijn van de Alysa Mode. Mijn boyfriendjeans heb ik vorig jaar gekocht bij de New Yorker en hij zit zo fijn. Ik houd van broeken die los zitten, ik kan me er gewoon goed in bewegen en het voelt dan alsof het pyjamadag is. Als laatst mijn ronde zonnebril, een musthave vind ikzelf. Ik heb deze een keer in Enschede gehaald in een winkeltje ergens achterin het centrum. 

Wat vinden jullie van deze OOTD?
Liefs, Gita.

0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr