zaterdag 20 september 2014

MAX&MORE make up palettes

| | 0 reacties
Mijn kamer begint steeds meer op een kamer te lijken en dat betekent dus ook dat ik mijn spulletjes weer een beetje kan opbergen. Toen ik mijn make-up naar mijn kastje 'Alex' overplaatste vond ik deze 3 palettes van MAX&MORE terug. Ik heb ze een paar maanden terug gekocht om ze te reviewen maar ik was er niet aan toe gekomen tot vandaag.

Altijd wanneer ik naar de Action ga loop ik even langs het make-up assortiment om te kijken of ze nog iets leuks hebben. Ze hadden 5 soorten van deze palettes: nude eyes, smokey eyes, brown eyes, green eyes en blue eyes. Ik heb de eerste 3 meegenomen omdat ik vond dat deze er best wel pretty uitzagen.
Nude Eyes
Als eerst laat ik jullie nude eyes zien, een palette met -zoals de naam al zegt- nude/naturelle kleuren.
Het palette bevat zowel roze als bruine tinten.
Van linksboven naar rechtsboven en daarna van linksonder naar rechtsonder
De pigmentatie is niet zo goed maar dat had ik al wel verwacht. Er zitten een paar 'creamy' kleuren in, een paar matte en een paar kleuren die een shimmer bevatten. Ook zijn sommige kleuren een beetje korrelig.

Smokey Eyes
 Even is een keer iets anders dan palettes met naturelle tinten. Ik nam ook het smokey eyes palette mee omdat het me leuk leek om deze eens uit te proberen. Zoals je kunt zien bestaat het palette uit een highlighter, een paar grijze en bruine kleuren en tot slot nog een zwarte kleur. Alle kleuren, behalve de lichtste kleur (linksboven), bevatten een mooie shimmer.
Brown Eyes
Zelf heb ik een bruine oogkleur dus sprak het palette 'brown eyes' mij daarom ook erg aan. Ik vind dat het palette mooie kleuren bevat! Een witte kleur, grijze en bruine tinten, een rozige kleur en een paarse kleur. Bij dit palette bevatten alle kleuren een shimmer. Ik denk dat je met dit palette echt alle kanten opkan. Het kwastje vind ik trouwens niet erg fijn, er blijft meer oogschaduw op het kwastje zitten dan op je ooglid. Ikzelf ben sowieso al niet zo'n fan van kwastjes met een sponsapplicator.

De pigmentatie van de palettes is niet zo geweldig maar dat zal ik allemaal door de vingers zien, want kijk nou eens naar de prijs. Wanneer je de kleuren een beetje blend op je ooglid zie je bijna geen verschil in kleur, jammer. Het is handig dat er een kwastje bij zit maar ik houd het toch liever op mijn eigen kwastje. Verder vind ik dat de palettes prachtige kleuren bevatten! Ik zou de palettes zelf niet voor een tweede keer kopen.
Het palette is/was voor -volgens mij- 1,79 per stuk te koop bij de Action.

Kennen jullie nog leuke make-up producten van de Action?
Liefs, Gita.

0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr