dinsdag 23 september 2014

OOTD & Diary

| | 1 reacties
Hello gorgeous!
Vandaag ben ik met mijn vriendinnen naar Enschede geweest omdat we een dagje vrij hadden van school. Sinds ongeveer een maand zit de Primark ook gevestigd in Enschede en die moesten wij daarom natuurlijk ook bezoeken.

Om half 9 namen we trein vanaf Almelo naar Enschede. De Primark ging om 9 uur 's ochtends open en wij wilden graag op tijd zijn zodat we niet zo'n last hadden van de drukte.
Kwamen we aan..... Bleek de Primark nog dicht te zijn (het was 5 minuten voor 9 uur)!

We hebben rustig kunnen rondlopen in de Primark, Marit en ik hebben ongeveer allebei 10 broeken gepast en we konden lekker rustig aan doen in de paskamers.
Alles was nog netjes opgevouwen -altijd goed- en het was ook allemaal erg overzichtelijk.
Omdat de hele school -waar ik op zit- vrij was, gingen er best veel leerlingen naar Enschede toe.
In de middag kwamen we dus ook steeds meer bekenden tegen.
Nadat we klaar waren bij de Primark zijn we naar de Kxuio geweest, een zaak waar ze o.a. bubble tea, frozen yoghurt en nog meer lekkers verkopen! Ik haal hier altijd mijn bubble tea en dit keer dus ook. Het is een erg 'hippe' zaak en de medewerkers zijn ook erg aardig.

Na een rondje stad zijn we naar de Mac gegaan om wat te lunchen. Ik heb een happy meal genomen omdat ik daar happy van word, wauw wat een grap.

Rond een uur of 2 besloten we om naar het station te lopen. Daar hebben we de trein gepakt naar huis. Het was een erg leuke en vooral gezellige dag!

OOTD:
Ik had vandaag een t-shirt aan met aan de onderkant en bovenkant mesh, wat een beetje op een visnet leek haha. Het middenstuk was niet doorschijnend en daar stond een tekst op. Als jas droeg ik mijn lekkere wollen vest die ik ongeveer een jaar geleden heb gehaald. Hij is heerlijk zacht en ik krijg het ook niet koud als ik deze draag.
Ik droeg een grijze broek met een soort washing erin. Verder had ik mijn Dr. Martens aan en had ik mijn handtas bij me.
T-shirt: Primark - Vest: New Yorker - Broek: H&M - Schoenen: Dr. Martens - Tas: Graziana

Deze week komt er nog een shoplog online op mijn blog met wat ik vandaag allemaal heb gekocht!

Wat vinden jullie van mijn OOTD?
Liefs, Gita.

1 reacties:

  1. Love your outfit! Here in Scotland Bubble Tea is also coming popular.
    Love,
    Lauren

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr