maandag 1 september 2014

Personal post

| | 0 reacties
Hehe ik post ein de lijk weer eens iets op m'n blog! Sorry dat ik er de laatste tijd niks op heb gezet maar ik had het namelijk nogal "druk".

Nu ik bij m'n vader woon, moet ik natuurlijk wel een gewone kamer hebben. 
A.s. zaterdag wordt de dakkapel geplaatst en dan gaan we proberen de kamer zo snel mogelijk af te maken. M'n kamer wordt grotendeels/helemaal wit met een grijs-tintige grond. (Bestaat dat woord??) 

Zondag ga ik samen met Tessa naar Amsterdam; we gaan winkelen, naar Madam Tussaud en ploggen! Heb er super veel zin in, alleen niet om heel veel geld uit te geven. Vind het altijd zo zielig voor m'n geld, haha. Nu vinden jullie me vast raar. 

Maar oke, tot slot. Ik ben zaterdag naar Eleonoor geweest en heb daar gelogeerd met Hannah-Lynn en Marit. (Te zien op de foto). We wilden al heel lang een "chubby bunny challenge" doen en dit was het perfecte moment! Zondagochtend hebben we de challenge gedaan en er is een filmpje van gemaakt!!! Mijn assistente Hannah-Lynn gaat het filmpje nog bewerken -ja, ik laat haar alles doen- en dan ga ik 'm online/op m'n blog zetten.

Mijn 3e schoolweek is inmiddels ook alweer begonnen en het is DRUK. Ik ga dit jaar goed m'n best doen, tenminste dat ga ik proberen. :-p 

Liefs, Gita.

0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr