zaterdag 6 september 2014

W7 In The Nude

| | 1 reacties
Dit palette had ik al een tijdje op 't oog, maar ik twijfelde steeds of ik 'm nou wel of niet moest kopen. Uiteindelijk heb ik 'm toch maar gekocht want kijk nou... Hij is zo super schattig! De verpakking vind ik trouwens super mooi! Erg chique, de beige verpakking met gouden letters.

-Ik heb helemaal geen concentratie op dit moment want ben nu aan het facetimen met (de 2 geweldigste kinderen van Nederland) Noa & Delilah.-

W7 In The Nude lijkt heel erg op het Naked 3 palette. Ik zou het Naked 3 palette heel graag willen hebben, maar dat is me toch net iets te duur.
Het W7 ITD (even afgekort) bevat roze en bruine tinten, waar ik zelf wel van houd. Vooral mooi voor bij Valentijnsdag ook al vier ik die altijd loner en duurt het nog heel lang voordat dat weer is.
Latte - Angel - Venice - Marilyn - Copper Pot - Sun Kissed - Alice - Bad Manners - Coffe Cup - Mud Slide - Tokyo - Fashionista
Op de achterkant staan de namen van de kleuren, ik vind 't altijd zo leuk wanneer de kleurtjes namen hebben. Er zit een plastic laagje over de kleurtjes heen zodat de kleurtjes toch nog een beetje 'beschermd' zijn.
De kleuren zijn wel korrelig en de pigmentatie is redelijk goed. Maar ja, ik kan ook niet te veel verwachten van zo'n goedkoop palette. Er zit een handig kwastje bij het palette, zo kan je het palette makkelijk meenemen zonder een losse kwast mee te nemen.

Ik vind het een heel mooi palette en de pigmentatie is redelijk goed, ik raad 'm zeker aan!
Je kunt het W7 ITN palette halen bij o.a. de op=op voordeelshop voor 7,99.

Wat vinden jullie van het palette?
Liefs, Gita.

1 reacties:

  1. Leuke review! Zelf heb ik het UD Naked 3 in Amerika gekocht, prijzig maar erg fijn. Deze lijkt me ook fijn! X

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr