vrijdag 26 september 2014

The Body Shop: Body Butter Strawberry

| | 0 reacties
Toen ik afgelopen dinsdag in Enschede was gingen we nog even langs The Body Shop. Ik had geen idee van de vestiging in Enschede en het verbaasde me ook dat ze zeiden dat 'ie er al sinds april zat. Ik liep er dus altijd gewoon langsheen, oeps.

Laatst kreeg ik van Tessa haar chocolade body butter, omdat ze 'm niet lekker vond ruiken. Wat was ik daar blij mee, want ik vond 'm juist heerlijk! Altijd als ik 'm opdoe is het alsof ik mezelf wil opeten.

Toen ik in The Body Shop was begon ik gelijk allemaal verschillende body butters uit te proberen. Ik heb een paar heerlijke body butters getest, helaas had ik niet meer zo veel geld en heb ik maar 1 ding gehaald.
De potjes van 50 ml waren in de uitverkoop en het was 3 halen 2 betalen.
Ik koos voor een body butter, de kleine variant (50 ml), die naar aardbeien ruikt. De geur is best sterk maar ik vind 'm wel heerlijk ruiken. Het is een erg zoete geur die een beetje naar aardbeienijs/bubblicious kauwgom ruikt. De geur blijft ook echt wel een halve dag zitten.
De verpakking van de body butter is erg eenvoudig maar het plaatje op de deksel maakt 'm op zich best vrolijk. Bij de aardbeien body butter staat er -wat te verwachten viel- een aardbei als plaatje op de deksel. Verder is de vorm van de verpakking rond met een draaidop en op de zijkant staat niets bijzonders. Op de onderkant staat nog wel enkele informatie over de houdbaarheid, ingrediƫnten e.d.
De inhoud is gewoon een body butter met een roze kleur. Ik denk dat hier niet zo veel over te vertellen valt. Ik raad aan om gewoon is een keer naar The Body Shop te gaan en de body butter te ruiken want hij is echt heerlijk vind ik!

Omdat de body butters van 50 ml in de aanbieding waren (3 halen=2 betalen) heb ik wat geld kunnen besparen. Ik en 2 andere vriendinnen hebben allemaal 1 body butter gehaald en de prijs verdeeld waardoor ik maar €4,- hoefde te betalen. 
Normaal kost een body butter van 50 ml €6,- per stuk. Nu betaal je dus voor 3 body butters €12,- i.p.v. €18,-.

Wat zijn jullie favorieten bij The Body Shop?
Liefs, Gita.

0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr