vrijdag 3 oktober 2014

Chubby bunny challenge

| | 0 reacties
He he hij staat eindelijk online! Wat is dat een tijd geleden zeg, maar wat heb ik moeten lachen toen ik dit terug zag. De chubby bunny challenge is een challenge waarbij je zo veel mogelijk spekjes in je mond moet stoppen. Degene die het als eerst uitspuugt valt als eerste af. Het filmpje bevat echt zuuuulke vieze opnames (het uitspugen) hahaha!

In het begin van het filmpje zeg ik echt te vaak "en uhh..." en "tja". Ja wauw.. En wat ben ik een raar mens. Thumbs up voor Hannah-Lynn, zij heeft namelijk het filmpje gemonteerd.
Ik wil sowieso alle 3 mijn vriendinnen bedanken voor het meedoen, heb het super gezellig gehad!

Kan je het filmpje niet bekijken? Klik hier om naar youtube te gaan.

Hoe vonden jullie onze challenge?
Liefs, Gita.

0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr