dinsdag 21 oktober 2014

Essence Rock Out multicolour blush

| | 1 reacties
Ah wat is die pretty!Van de Rock Out edition bij Essence viel deze blush mij als eerste op en heb 'm ook meteen meegenomen! Deze multicolour blush is van de Rock Out edition die is ontwikkeld voor de MTV EMA.

De verpakking is niet heel bijzonder maar dat is volgens mij bij geen enkel product van Essence. De blush zit in een zwart omhulsel met een doorzichtig dekseltje waarop de naam van het product in zwarte letters is afgedrukt.
 De blush bestaat uit 3 kleuren; lichtroze, knalroze en paars. Ik was eerst een beetje bang dat de kleur te veel naar paars zou neigen maar dat is helemaal niet het probleem, gelukkig. De kleur van de blush is echt prachtig! Het is een mooie lichtroze kleur die niet heel knallend is als je hem aanbrengt. Als je de blush aanbrengt lijkt het alsof je een mooie, natuurlijke blos op je wangen hebt.
Op de onderkant van het doosje staat het nummer van de blush: 01 Global Icon. Waarvoor het product dient en de ingrediƫnten waarvan het product is gemaakt. Ook staat de houdbaarheidsdatum achterop en hoeveel gram erin zit e.d.

De multicolour blush is erg mooi en ik raad hem ook zeker aan!
Ik heb de Rock Out multicolour blush van Essence voor €3,25 gekocht bij de DM in Duitsland, maar in Nederland is hij voor €3,39 te koop bij o.a. de Kruidvat.

Hebben jullie al wat producten van de Rock Out collectie?
Liefs, Gita.

1 reacties:

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr