donderdag 16 oktober 2014

MAX&MORE Eyeliner

| | 2 reacties
 Help mijn eyeliner (van de Hema) is laatst opgegaan! Gelukkig had ik er nog 1 van de Action op voorraad. Ik ben meestal niet zo tevreden over de kwaliteit van de make-up van de Action maar ik wilde deze eyeliner alsnog heel graag proberen, misschien was dit wel iets goeds.
De eyeliner zit goed verpakt en je weet dus ook zeker dat 'ie niet is gebruikt.
 De verpakking is erg simpel, een zwart omhulsel met zilveren letters. In het flesje zit 6,5 ml aan eyeliner. Een vriendin van mij had deze eyeliner thuis liggen en ik vond 'm eigenlijk best fijn, totdat ik het voor de eerste keer met die van mij deed. Mijn rechteroog was perfect gelukt.. Maar mijn linkeroog een hele mislukking. Vandaag probeerde ik het voor de 2e keer in de hoop dat het goed zou gaan en dat is gebleken! De eyeliner is best fijn, ik moest er wel even aan wennen. Ik moet in elk geval dus niet te hard drukken.
Het kwastje bestaat uit meerdere haartjes die dicht bij elkaar zitten, als je ermee te hard over je ooglid gaat kan het heel erg mislukken -net zoals bij mij, de eerste keer-. Als je er eenmaal aan gewend bent is het best een fijne eyeliner en hij blijft aardig goed zitten. Aan het eind van de dag is hij een beetje vervaagd, maar dit kan ook door de regen komen.
Ik ben in elk geval erg tevreden over deze eyeliner.

De eyeliner is te koop bij de Action, de prijs weet ik helaas niet meer.. Maar goedkoop was die wel!

Kennen jullie nog producten van MAX&MORE die toch wel erg goed zijn?
Liefs, Gita.

2 reacties:

  1. Dat klinkt goed! Hij zal vast nooit meer dan €1,50 gekost hebben.
    Ik ben zelf heel tevreden over de Rosewood blush van de Action.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed, de blushes en de lipsticks van de Action zijn favoriet bij mij! X

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr