zondag 30 november 2014

Loréal Paris 888 nagellak

| | 1 reacties
Sommige mensen kunnen geen genoeg krijgen van nagellakjes maar ik ben zelf geen enorme fan van nagellak. Tenzij.... Ik echt een mooie kleur zie of het nagellakken ein de lijk lukt. Grijs vind ik wel een leuke kleur voor in de winter en gisteren ben ik op zoek gegaan naar een grijze nagellak bij de Kruidvat.
Niet veel merken bij de kruidvat hadden een grijze nagellak in het assortiment en omdat ik een echt goede nagellak wilde besloot ik om er één te kopen van Loréal Paris. Ik koos voor de grijze nagellak met het latex effect (geen idee wat ik me hierbij moet voorstellen).
Dit is de Color Riche nagellak van Loréal Paris, nummer 888 Mademoiselle Grey. Bij de Maybelline New York zag ik ook een lichtgrijze nagellak alleen die was wat waterig dus ik ging toch maar voor die van Loréal. Met nagellak ben ik erg kieskeurig omdat ik heel snel de mist in ga met het lakken van mijn nagels. Mijn hele vinger zit al snel onder de nagellak of ik stoot perongeluk tegen iets aan wanneer m'n nagellak net droog is. Herkenbaar??
De verpakking van deze nagellak vind ik erg mooi. Het potje is doorzichting en je ziet de kleur ook gewoon goed, op de achterkant van het potje zit een stickertje waarop staat hoe deze nagellak heet e.d. Zoals je op de vorige foto kon zien staat er op de dop het nummer. De dop is glanzend goud, erg mooi en het merk is er 'verhoogd' opgezet. Verder staat er nog op de voorkant van het potje dat het een latex effect heeft.
Het eindresultaat. Ik weet het, ik kan niet goed nagellakken but at least I tried. Het is een mooie donkergrijze kleur en lijkt een beetje blauw. Één laagje is al genoeg maar om het goed dekkend te hebben raad ik aan om een tweede laagje aan te brengen. De nagellak droogt gelukkig best snel op, dat vind ik altijd wel prettig. Het kwastje is ook van normale grootte, niet te groot niet te klein en is dus erg prettig om mee te lakken. Verder snap ik nog steeds niet wat ze met het latex effect bedoelen, maar ja het zal wel. Ik vind het in elk geval een leuke kleur voor in de winter.

Deze nagellak van de Loréal Paris is in verschillende drogisterijen zoals de Kruidvat te koop voor €5,99.

Liefs, Gita.

1 reacties:

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr