zaterdag 6 december 2014

MUA Undress Your Skin Baked Bronze

| | 1 reacties
Wat is 'ie mooi he! Toen ik naar de Kruidvat ging met een vriendin zag ik bij het MUA-schap deze prachtige bronzer. Ik wilde hem eerder ook wel kopen maar steeds weerhield iets me om het te doen, dit keer had ik genoeg geld en vroeg ik mezelf af waarom niet?
Op de voorkant staan in grote, duidelijke, witte letters wat voor een product het is. Verder zit het product gewoon in een wit doosje met doorzichtige deksel, niks bijzonders dus. De verpakking vind ik niet echt wauw.
 Op de achterkant staat de naam van het product, waarvoor het dient, de ingrediënten, de hoeveelheid, hoeveel maanden na openen het houdbaar is en nog veel meer. Op de achterkant staat:
'Een mix van prachtige bronzen en glimmende tinten. Breng het aan op je gezicht om de perfecte gloed te krijgen. Draagbaar voor alle huidskleuren.'
Het doosje gaat open met een doorzichtig dekseltje. Omdat het dekseltje doorzichtig is kun je het product al zien zonder het open te maken (logisch Gita). Daar hebben ze goed gebruik van gemaakt om door de bruine bronzer een paar lichte kleuren te doen en er een mooi 'plaatje' van te maken. Hierdoor viel de bronzer mij ook op. De rare kringels die erdoor heen zitten, maar wat het erg mooi maakt om naar te kijken.
Ik ging één keer zachtjes met mijn vinger over de bronzer en wauw wat een pigment zeg!
Toen ik even later de bronzer wilde aanbrengen op mijn gezicht zag ik dat wel erg voorzichtig moest zijn, want er komt heel véél vanaf als ik er één keer met mijn kwast overheen ga. Bij het aanbrengen moest ik ook goed opletten dat ik niet teveel gebruikte want dat was ook niet de bedoeling.

Deze bronzer van MUA is te koop bij de Kruidvat voor €4,99.

Ik vind deze bronzer in elk geval erg mooi en prettig in gebruik.
Kennen jullie nog mooie bronzers?
Liefs, Gita.

1 reacties:

  1. Heel mooi! Fijn dat het pigment zo goed is, dat vind ik namelijk vaak tegen vallen bij de producten van MUA.

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr