woensdag 10 december 2014

NYC Intense Lip Color

| | 3 reacties
 Sinds ik weet dat dit product bestaat, wil ik niks anders meer. Ik zag deze lippenstift, lippenstiftpotlood achja hoe moet ik het noemen bij de Kruidvat toen ik langs de make-upschappen liep en ik was best benieuwd naar dit product.
Het is een soort lippenstiftpotlood die heel gemakkelijk aanbrengt, met deze 'lippenstift' kan ik mijn lippen precies de vorm geven die ik wil zonder al te veel moeite te doen.
Deze lippenstift van NYC heet City Proof Twistable Intense Lip Color en dit is de kleur 020 Riverside Rose. Een mooie oudroze kleur.
De lippenstift is goed verpakt dus je kan er zeker van zijn dat je er ééntje hebt die niemand anders nog heeft gebruikt. De lippenstift heeft de vorm van een potlood en je kan 'm omhoog draaien zoals een lippenstift aan de onderkant. De verpakking heeft dezelfde kleur als de lippenstift en met zilveren letters is er op het product de overige informatie gezet. De lippenstift heeft een doorzichtige dop van plastic.
Aan de onderkant van het product zit een klein stickertje met daarop het nummer van de lippenstift en de naam. Naarmate de tijd zal het puntje wel verdwijnen, maar dan kan je de lippenstift gewoon omhoog draaien. Als het puntje verdwijnt zal het wel wat lastiger worden met aanbrengen. Het puntje vond ik juist zo handig.
Zoals ik al zei Riverside Rose is een oudroze kleur die ik zelf erg mooi vind. Het is een 'my lips but better' tint en dat vind ik opzich wel fijn voor een normale schooldag. De lippenstift voelt als lippenbalsem op mijn lippen en dat is erg fijn. Het nadeel hiervan is dat het er snel vanaf gaat en je het om het uur ongeveer moet bijwerken.

De Lip Colors van NYC zijn te koop bij de Kruidvat voor €3,99.

Liefs, Gita.

3 reacties:

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr