dinsdag 2 december 2014

OOTD How to style dungarees

| | 0 reacties
    
    
 Ik vind dungarees echt hartstikke tof, ze zitten ook nog is een keer heerlijk als je een boyfriend model hebt. Niet iedereen vindt dungarees net zo tof als ik het is echt love it or hate it.
Zoals jullie in mijn vorige blogpost hebben gelezen ben ik afgelopen weekend naar Slagharen geweest en daar heb ik een paar outfitfotootjes gemaakt. Naja, laten maken door een vriendin.
Ik droeg deze dag geen sieraden omdat ik bang was dat die misschien kapot gingen of wat dan ook aangezien we naar een attractiepark gingen. Ook had ik lekker hoge sokken aan omdat het héél erg koud was.
Een tijdje terug had ik een post geplaatst over mijn nieuwe schoenen, die dag besloot ik om ze aan te doen. Misschien niet zo'n goed idee want het was erg koud en mijn voeten bevroren bijna.
(Ik had trouwens nog een winterjas aan hoor, dit alleen zou heel erg koud zijn geweest.)

Dungarees/tuinbroek: Primark | Trui: H&M | Vest: New Yorker | Schoenen: Vans

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Gita.

0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr