dinsdag 20 januari 2015

Freeman Feeling Beautiful Masks

| | 1 reacties
 Wie houdt er nou niet van gezichtsmaskers? Even een dagje lekker ontspannen en een masker op je gezicht smeren, geweldig toch. Van Rebro Cosmetics B.V. kreeg ik deze 2 gezichtsmaskers van Freeman. Een facial polishing mask en een facial anti-stress mask. Het blauwe masker heb ik vandaag gebruikt want naar die was ik vooral erg benieuwd.

Bij Freeman Beauty weten ze dat schoonheid meer is dan alleen een mooie huid. Daarom bezitten Freeman producten botanische ingrediënten die van nature reinigen, hydrateren, kalmeren en vernieuwen. Verder worden de producten ook niet getest op dieren.

Op de achterkant van de tubes staat de gebruiksaanwijzing en de ingrediënten die erin zitten.
Het 'spul' voor het masker krijg je heel gemakkelijk uit de tubes, wat ik weer prettig vind. Verder zit er in allebei de tubes best wel veel want je hebt voor één masker niet zo heel veel nodig. In beide tubes zit 150 ml aan 'masker'.

Dit is het Facial Polishing Mask; Charcoal & Black Sugar.
Dit unieke masker werkt dubbel zo hard om de huid te ontgiften. Het zwarte suiker exfolieert waardoor oude huidcellen worden verwijderd en houtskool zuivert de huid. Dit masker is tot 36 maanden na openen te gebruiken.

Onlangs heeft dit masker internationale erkenning gekregen. Dit product heeft de Allure Magazine Best of Beauy Award gewonnen in de categorie Cheap Thrills.

Gebruiksaanwijzing: breng het asker aan op gezicht en hals en laat het masker 5-7 minuten inwerken. Vermijd contact met de ogen. Masseer het vervolgens 1-2 minuten voorzichtig in en spoel af met warm water. (Gebruik: 2 x per week of zo vaak als nodig.)

Dit masker heeft iets weg van als je met zand over je benen wrijft op het strand haha. Ik ben erg benieuwd naar dit masker en ik denk ook echt wel dat het een goed masker is!

Dan hebben we het Facial Anti-Stress Mask: Dead Sea Minerals.
Dit masker met Dode Zee mineralen ontvet de gezichtshuid en reinigt tot diep in de poriën. De huid voelt na reiniging weer zacht en gezond aan. Geschikt voor de vette huid en de t-zone. Dit masker is tot 24 maanden na openen te gebruiken.

Gebruiksaanwijzing: breng het masker aan op het gezicht en hals en laat het drogen. Vermijd contact met de ogen. Tenslotte afspoelen met warm water. (Gebruik: 2 x per week of zo vaak als nodig.)

De reden waarom ik dit masker als eerst wilde proberen was omdat deze droogt op je gezicht en daar was ik erg benieuwd naar. Dit masker is eigenlijk meer voor de vette huid en is dus iets minder geschikt voor mij aangezien ik een droge huid heb. Alhoewel mijn gezicht er wel lekker zacht van wordt.
Hier heb ik weer een foto tutorial voor jullie. Ik ben weer eens heerlijk make-uploos.
Maak voordat je het masker opdoet je hele gezicht en hals schoon met water en make-up dragen is niet bepaald een goed idee bij zoiets. Als je je hele gezicht hebt schoongemaakt met water neem je een beetje 'masker' uit de tube en smeert dit op je gezicht. Smeer het masker uit op je gezicht en zorg ervoor dat er rondom je ogen geen masker zit. Na een tijdje wordt het masker harder en gaat het drogen, lachen en bewegen met je gezicht gaat ook moeilijker heb ik gemerkt haha!
Als het masker helemaal droog is moet je het afspoelen met warm water, je hebt een heerlijk zacht gezichtje.


De Freeman maskers zijn te koop bij o.m. De Tuinen en Kruidvat. Bij De Tuinen is die te koop voor €6,09 en bij Kruidvat voor €3,99.
De maskers kan je het goedkoopst vinden bij Freeman Beauty zelf, alleen moet je dan nog wel verzendkosten betalen.

Liefs, Gita.

1 reacties:

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr