maandag 19 januari 2015

Oh So HIP Minimalistische Kettinkjes

| | 4 reacties
 '"I have enough jewelry" said no one ever' is zóóó true. Ik heb daarom alweer nieuwe sieraden, van een super leuke webshop Oh So HIP ontving ik 3 schattige minimalistische kettinkjes.
De laatste tijd zie ik heel veel foto's/mensen met minimalistische kettinkjes en ik verlangde er ook steeds meer naar om ook zulke kettinkjes te hebben. Meerdere minimalistische kettinkjes kun je ook hartstikke leuk met elkaar combineren, bijvoorbeeld deze 3 gouden kettinkjes. De kettinkjes gaan trouwens wel snel door elkaar dus goed opbergen! :-)

 De kettinkjes zaten in super leuke zakjes verpakt, de zakjes hadden de kleuren roze en groen. Ik vind het altijd wel een pluspuntje hoor als het pakketje wat je ontvangt in een leuk zakje of doosje zit haha, I just love it. In elk zakje zat één kettinkje en in totaal ontving ik 3 gouden kettinkjes. Eentje met een rondje, een driehoek en een ander soort figuurtje, ik heb geen idee hoe ik die moet noemen.

 Als eerst een kettinkje met open driehoekje, aan 2 uiteindes van het driehoekje zitten 2 kleine rondjes waar het kettinkje aan vast is gemaakt. Het figuurtje is gewoon vlak en glanzend.

 Dan hebben we het kettinkje met het figuurtje waar ik geen naam voor heb. Het is een soort puntig figuurtje zoals je ziet met een klein beetje de vorm van een boemerang. (?!) Ook aan dit kettinkje zitten aan de uiteindes 2 rondjes waarmee die met het kettinkje is verbonden.
Het figuurtje heeft allemaal krasjes met verschil in diepte waardoor het een mooi effect krijgt, dit kan je wel op de eerste foto zien.

 Ook dit kettinkje heeft een paar krassen met verschil in diepte, waardoor het toch niet alleen maar een cirkel is. Dit kettinkje is via de achterkant vastgemaakt aan het kettinkje. Het begin van dit kettinkje zit bij het figuurtje dichter bij elkaar als je 't vergelijkt met de andere 2 kettinkjes. Dit kettinkje is iets korter dan de andere 2 kettinkjes.
Op deze foto zie je goed hoe de achterkant van de kettinkjes eruit ziet, vooral hier zie je goed hoe het kettinkje aan het cirkeltje is vastgemaakt. De 2 rechter kettinkjes zijn even lang waardoor ik ze niet alle 3 tegelijk kan dragen helaas. De kettinkjes hebben een karabijnsluiting en kunnen maar op 1 lengte gedragen worden.

Verder verkopen ze bij Oh So HIP nog veel meer andere leuke minimalistische kettinkjes en armbandjes, maar ook mooie statement kettingen en oorbellen, horloges, tassen en nog meer veel musthaves! Ik zou dus zeker even op hun site OhSoHIP.nl kijken.

De webshop verzend wereldwijd, maar als je in Nederland woont heb je je pakketje binnen 1-2 dagen al binnen. Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk je pakketje ontvangen en bij deze webshop is dat ook echt wel zo, ik had 'm namelijk al na 1 dag.

Je kan hier allemaal leuke (minimalistische) kettinkjes vinden bij Oh So HIP. Deze kettinkjes waren waarschijnlijk ongeveer €5,95/€6,95 per stuk, ik kan ze namelijk niet meer op de site vinden en dus doe ik even een gokje. Ze hebben nog talloze andere leuke minimalistische kettinkjes en sieraden!

Wat vinden jullie van minimalistische kettinkjes?
Liefs, Gita.

4 reacties:

  1. Ik vind minimalistische kettinkjes heel mooi!
    Heel leuk vooral die munt is heel origineel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi. I love your blog and nominated you for the Liebster Blog Award. Check out my blog for the questions: http://www.mommyfashion4u.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig!! Ik houd ervan om klein en groot met elkaar af te wisselen ♥

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr