zondag 18 januari 2015

W7 In The Buff

| | 0 reacties
 Eerder reviewde ik al W7 In The Nude en In The Night, 2 prachtige palettes. Vandaag review ik W7 In The Buff voor jullie, een palette met mooie basis/nude kleuren. Dit palette lijkt trouwens erg op het Naked 2 palette.

W7 heeft prachtige palettes vind ik en ik koop ze maar al te graag. Door dit vreselijke, regenachtige weer draag ik weinig en soms geen make-up; aangezien ik elke ochtend een halfuur naar school moet fietsen en make-up dan gemakkelijk uitloopt. Mijn toetsweek is trouwens ook ein de lijk afgelopen en nu ik weer tijd heb kan ik eindelijk dit palette reviewen.

 Het blikken doosje is erg leuk, alleen de kleur van het doosje vind ik niet bepaald mooi. Zo heeft ieder zijn eigen mening over de kleur van het doosje. De kleuren van dit palette vind ik wel echt wauwie, met deze kleuren kan je hele mooie ooglooks maken vind ik. Het zijn vooral bruine tinten, met een paar highlighters en een grijze kleur. Wil je er toch nog een smokey eyelook van maken dan kan je altijd de zwarte oogschaduw helemaal rechts nog gebruiken!

Het palette heeft er ook een kwastje bijzitten met aan allebei de kanten een kwast, een sponsapplicator en één met synthetische, stevige en zachte haartjes. Voor snel iets bijwerken aan je oogschaduw zou ik dit kwastje gebruiken, maar voor een hele ooglook? Nee liever niet. Alhoewel ik het kwastje niet vervelend vind.
 Op de achterkant van het palette staat zoals bij alle palettes (right?) op de achterkant de ingrediënten en overige informatie. Dit palette is het best te gebruiken tot 18 maanden na openen.
Het palette bevat 12 kleuren oogschaduws, van links naar rechts is het:
Buff - Camel - Sand - Dust - Chocolate - Topaz - Earth - Storm - Silk - Wave - Thunder - Onyx
Buff - Camel - Sand - Dust - Chocolate - Topaz - Earth - Storm - Silk - Wave - Thunder - Onyx
Jeetje wat een pigment voor zo'n goedkoop palette. De lichtere kleuren zijn iets minder goed te zien. De kleur Silk valt denk ik niet heel erg op als ik 'm in een ooglook zou gebruiken en sommige bruine tinten lijken erg op elkaar zoals Thunder en Topaz.
Dit keer besloot ik om ook nog eens iets anders te doen, aangezien een kennis vroeg waarom ik er nooit een foto bijzette van een ooglook met het palette.
In deze fotocollage heb ik alle stappen gefotografeerd van een ooglook die ik met het W7 In The Buff palette heb gemaakt. Bij de 6 foto's begint 'ie linksboven en gaat 'ie naar rechts u know.
Beschrijving ooglook: als eerst smeerde ik wat oogschaduwbasis van Essence op mijn ooglid zodat lichte kleuren iets beter te zien zijn en het beter zou moeten blijven zitten. Als tweede gebruikte ik de kleur Sand voor op mijn bewegend ooglid, vooral aan de binnenkant van mijn ooglid wilde ik deze kleur goed zichtbaar hebben. Bij de derde stap gebruikte ik de kleur Wave voor de buitenkant van mijn bewegend ooglid/buitenste ooghoek tot aan het midden. Op de vierde foto gebruikte ik de kleur Thunder in de arcadeboog/crease en de kleur Buff op mijn wenkbrauwbot. De vijfde stap bestaat uit blenden, met mijn blending kwast blendde ik alle kleuren door elkaar zodat de overgangen niet zo opvallend waren. Tenslotte -op de zesde/laatste foto- heb ik nog eyeliner en mascara opgebracht en nog ietsjes van de kleur Thunder aangebracht in de crease.

Ik ben heel blij met dit mooie palette van W7 en ben er weer erg tevreden over. De kleuren zijn mooi en de pigmentatie is goed, verder is het palette ook nog eens betaalbaar.

Het W7 In The Buff palette en de andere palettes van W7 zijn te koop bij o.a. de DA voor 8,49 maar bij de op=op zijn ze te koop voor 7,99.

Liefs, Gita.

0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr