zondag 11 januari 2015

MAX Make Up Mineral Blush 860 Brown

| | 0 reacties
 Een hele lange tijd terug kocht ik bij de Action deze blush in de kleur 860 Brown, alhoewel ik 'm niet echt 'brown' vind. Ik vind de make-up bij de Action niet zo geweldig, maar toch wil iets in me het toch hebben. Dit keer dus ook bij deze blush, ik was toch wel nieuwsgierig. Voor €0,99 laat ik 'm toch niet liggen?



Als eerst de verpakking, gewoontjes, ziet er erg goedkoop uit -wat het ook is- en niet zo bijzonder. Het doosje zit in een zwart, matte kartonnetje waar wat informatie over het product opstaat. Bijvoorbeeld dat 'ie geur- en talkvrij is, maar ook dat er een spiegeltje en kwast bijzit.
De blush zit in een zwart doosje en heeft een doorzichtig dekseltje waarop met zwarte letters het merk en het product zijn afgedrukt. Daaronder zit nog een laag waar het kwastje en het spiegeltje zitten. Het kwastje is echt vre-se-lijk en raad ik echt af om te gebruiken.
Op de achterkant van het doosje is een zwarte sticker geplakt met de ingrediënten en overige informatie. 

 Op de foto hierboven zie goed hoe het doosje is opgebouwd, uit 3 lagen. Hij is klein en makkelijk mee te nemen. Op de foto hierboven zie je hoe de blush wordt als je het bijhorende kwastje gebruikt, de blush wordt erg korrelig en is moeilijk aan te brengen. Als je de blush met je eigen -fijne- kwast aanbrengt is die minder korrelig en fijner in gebruik.

 De kleur is toch echt geen bruin, right? Het is een erg lichtroze kleur, pas wel op dat je niet teveel aanbrengt. Met een normale kwast is 'ie zoals ik al zei minder korrelig. Op de foto van m'n gezicht zie je de blush niet heel erg goed, maar het is degelijk een verschil met als ik geen blush opheb. Excuse me for my make-upless Saturday.

De blush is niet geweldig, maar voor deze prijs ben ik er best tevreden over. Ik kan 'm altijd nog als spiegeltje gebruiken. De blush is te koop voor €0,99 bij de Action.

Liefs, Gita.

0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr