zaterdag 10 januari 2015

Parel Earcuff van MyUniqueStyle

| | 0 reacties
 Sorry girls, ik heb een tijdje niets gepost omdat ik het gewoon heel druk had met school. Ik zit nu middel in een toetsweek en ja uh... Mijn concentratie raakt een beetje op. Ik spotte laatst een leuke webshop op het internet; MyUniqueStyle. Een webshop waar ze super leuke dingetjes verkopen, zoals tassen, sieraden, portemonnees maar ook nog veel meer hebbedingetjes! Van MyUniqueStyle ontving ik deze 'Parel Earcuff' oorbel en die wil ik jullie vandaag laten zien!

Een ear cuff, wat is dat nou eigenlijk? Het is een soort oorbel die speciaal is ontworpen om het bovenste gedeelte van het oor te omhelzen. Je hebt er geen gaatjes voor nodig, omdat de oorbel in een gebogen vorm is ontworpen die nauwsluitend rond de plooien van de oorschelp past. Oftewel in het kort, het is een oorsieraad dat je om je oor hangt of vastklemt.

 Wanneer je deze 'Parel Earcuff' draagt, lijkt het alsof je een helix piercing hebt. Persoonlijk vind ik helix piercings heel erg vet, maar om er echt één te laten schieten. Nee bedankt. Gelukkig verkopen ze deze Parel Earcuff bij MyUniqueStyle. Je kan 'm gemakkelijk vastmaken aan het bovenste gedeelte van je oor. Je klapt het achterste gedeelte van de oorbel gemakkelijk open en klapt 'm daarna weer dicht aan het bovenste gedeelte van je door.

 Ear cuffs zijn er in alle soorten en maten, zelf ben ik niet zo van de ear cuffs met veren en andere frutsels. Deze ear cuff is een mooie oorbel met een parel, lekker eenvoudig maar toch chique. Who doesn't love pearls? Deze witte parel is natuurlijk met alles te combineren, verder vind ik het erg mooi dat 'ie is gecombineerd met goud. Er zit een scharnier waardoor je 'm gemakkelijk kan buigen.
Op deze foto kun je zien waar je de ear cuff vastklemt aan je oor, bovenin je oor zoals je ziet. Ik vind het een mooi effect geven om een pareloorbel te dragen en een ear cuff met een parel. Let trouwens niet op m'n messy babyhair haha.

De items bij MyUniqueStyle zijn veelal handgemaakt en uniek. Je maakt echt een reisje door de wereld bij deze webshop. Over elke cultuur, elk land en elke designer hebben zij een mooi verhaal te vertellen. Ze verkopen hartstikke leuke dingen en ze hebben een groot sieradenassortiment.

Deze prachtige parel earcuff is te koop voor €15,95 bij MyUniqueStyle. Klik hier om 'm te kopen.

Een heel fijn weekend verder gorgeous en wat vinden jullie van ear cuffs?
Liefs, Gita.

0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr