maandag 24 augustus 2015

Hoesjes Outlet | Dun Doorzichtig iPhone 5 Hoesje

| | 1 reacties
  Telefoonhoesjes zijn er in alle kleuren, soorten en maten. In samenwerking met Hoesjes Outlet mocht ik een telefoonhoesje naar keuze uitzoeken. Daar was ik erg blij mee aangezien al mijn telefoonhoesjes kapot zijn gegaan, haha oops.
Ik ben voor een transparant hoesje gegaan van 0,3 mm. Ik ben nooit echt van de opvallende hoesjes en vind het design van de iPhone erg mooi. Door het doorzichtige hoesje lijkt het alsof ik geen hoesje om mijn telefoon heb, waardoor je het design nog steeds niet, maar toch is mijn telefoon goed beschermd.
 Ik ben dit keer niet voor een hardcase hoesje gegaan, omdat ik heb gemerkt dat als er maar een beetje zand tussen komt er krasjes op de achterkant van mijn telefoon komen. Het hoesje is gemaakt van duurzaam TPU-materiaal en zorgt voor bescherming tegen krassen, stoten en vocht. Daarnaast is het hoesje ook nog eens super flexibel. Alhoewel, ik denk niet dat mijn telefoon het overleeft als ik 'm laat vallen op de grond met dit hoesje.
Prijs
Ik ben erg tevreden met dit telefoonhoesje van Hoesjes Outlet, klik hier voor alle hoesjes en accessoires voor de iPhone 5(s). Het hoesje is bij mij ietsjes verkleurd, doordat er verf op is gekomen en nog heel wat andere dingen. Het hoesje is hier te koop voor €9,99 i.p.v. €14,99.

Lots of love, Gita.

1 reacties:

  1. Wat een goeie tip van dat zand om geen hardcover te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr