woensdag 14 oktober 2015

Onatah Clothing | Shirt with Roses

| | 0 reacties
Shirt: Onatah | Bracelet: Primark
 Oh my... Ik heb dit artikel zo lang uitgesteld voor jullie, shame on me! Een hele lange tijd geleden ontving ik dit super leuke shirt van Onatah Clothing. De webshop verkoopt erg leuke bedrukte shirts en ik ontving er één van. Onatah betekent "off the earth". Ik koos voor een customized shirt met een rozenprint. Ik vind het erg leuk dat op de achterkant mijn naam staat, dat maakt het shirt toch wel uniek! Het shirt is een zwart basic shirt met het logo in het klein op de voorkant en op de achterkant een woord/naam naar keuze en de cijfers mag je zelf ook kiezen. De rozenprint maakt het shirt toch wel girly!
Voor meer info over het kledinglabel klik hier. De webshop is onder constructie op dit moment.

Lots of love, Gita.

0 reacties:

Een reactie posten

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr