vrijdag 11 december 2015

December Wishlist

| | 4 reacties
December staat vooral bekend om de gezelligheid, de cadeautjes en het koude weer. Zo is december een drukke maand voor mij: tussentijdse toetsen, sinterklaas, verjaardagen van vriendinnen, mijn verjaardag, Kerstmis, oud en nieuw en noem maar op. Ik ben niet zo van de verlanglijstjes, want telkens zie ik weer iets leuks in de winkel en dan koop ik het terwijl er bovenaan mijn verlanglijstje iets héél anders stond. Anyway ik heb een December Wishlist gemaakt met dingen die ikzelf héél leuk vind!

Ik kan geen genoeg schoenen hebben. Sneakers zijn toch wel de soort schoenen die ik 9 van de 10 keer draag en telkens als ik ga winkelen loop ik een schoenenwinkel binnen om te kijken of er nieuwe, mooie sneakers zijn in het assortiment. Helaas zie ik dan het licht en besef ik dat ik nooit geld heb voor nieuwe schoenen, maar misschien komt hier deze maand verandering in!!!
Het hebben van kleine voetjes, maat 36, heeft zo z'n voordelen. Zo kan ik schoenen halen bij de kinder- en juniorafdeling en dat bespaart mij een hoop geld.

De Nike Air Max 90 White heb ik al erg lange tijd op het oog en inmiddels hebben mijn vriendinnen, Kelly en Romy, ze ook al. (Besef als ik ze dan ook heb vormen we echt die ultieme squad.) De schoenen vind ik erg leuk bij streetstyle outfits. Ze lijken wel een klein beetje op 'tuig' schoenen, no offence, maar dat vind ik er juist leuk aan. De schoenen zijn namelijk erg leuk bij een zwart/witte outfit met een camel coat.

De site van BlackDope vind ik vreselijk irritant. Telkens gaat deze naar boven en nadat ik de links van de items had opgeslagen moest ik alsnog de items opzoeken.
Dat is dan ook wel het enige minpunt van het fantastische merk. BlackDope is een merk van een Duits meisje, genaamd Kim, en wat is haar stijl en kledingmerk tof! Ik heb twee items van haar merk die ik erg leuk vind. De grijze sweater met een destroyed look vind ik erg tof en staat ook hoog op m'n wishlist. Deze sweater is er ook in het wit, zwart en kakigroen: deze kleuren zijn €50,00, de grijze €55,00?!?!

Er zijn niet héél veel items in het nude op de webshop, terwijl ikzelf op dit moment erg fan ben van nude kleuren. Ik zag een beige shirt met een destroyed look en daaronder nog een shirt. Deze lijkt mij erg tof om als jurk te dragen en dan die Nike Air Max eronder en je hebt een fabulous outfit. Toch vind ik de grijze sweater net iets leuker.

Ik heb zo veel goede verhalen over de Tangle Teezer gehoord en ik begin er langzamerhand ook wel nieuwsgierig naar te worden. Ik ging eens uitzoeken waar de Tangle Teezer allemaal verkocht werd en ik zag uiteindelijk ook dat er een Salon Elite model was: ik heb alleen geen idee wat het verschil is dus ik houd het bij de originele. Bij Beslist.nl kun je makkelijk vergelijken bij welke webshops deze het goedkoopst is. De reden dat ik deze kam op mijn wishlist zet is omdat ik 1) hartstikke benieuwd ben of die net zo goed is zoals iedereen zegt en 2) mijn borstel kapot aan het gaan is.

Lace Up Bodysuit - €19,90
Scrollend door mijn Facebook timeline zag ik opeens deze bodysuit voorbij komen. Ik vind dat Koko erg leuke items verkoopt en ik werd ook meteen verliefd op deze Lace Up Bodysuit. De laatste tijd zie je ze overal wel voorbij komen, dus het zou eigenlijk ook een item in mijn kast moeten zijn. Helaas geef ik telkens mijn geld uit aan nutteloze dingen en ben ik dus steeds weer arm. Deze Lace Up Bodysuit is tof te dragen met een highwaisted jeans en de typische Old Skool Vans.

One Boutique, why r u so expensive??? Neoprene is een erg toffe stof voor kleding, vind ikzelf. Het is net iets anders dan de meeste items en oversized is het erg leuk om te dragen. Oversized truien zijn een musthave: panty eronder, sneakertjes aan en je bent klaar om te gaan. I'm in love with this jumper.

Een enorm geliefd product onder vele meiden. Bij Douglas is deze ook te koop voor een prijs van €29,95, best prijzig dus. Gelukkig heeft Beauty Bay precies dezelfde voor een lagere prijs. (Volgens mij was het een paar dagen geleden nog €18,00 en een jaar geleden €12,00, but that's okay.) Anastasia Beverly Hills heeft natuurlijk ook een kwast die geschikt is voor de Dipbrow Pomade en het verbaast me dat deze bijna even duur is... De Dipbrow Pomade staat echt al een jaar op mijn wishlist, maar in één keer zo veel geld uitgeven vind ik toch wel wat lastig.

Wat staat er allemaal op jouw wishlist?
Liefs, Gita.


4 reacties:

  1. De tangle teezer wil ik ook nog erg graag, maar elke keer als ik bij de urban outfitters ben laat ik hem toch weer liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ik heb precies hetzelfde! Dan denk ik altijd: ik kan net zo goed een borstel van 1 euro halen.

      Verwijderen

BlogSociety
BesteBloggers
 
Facebook Tumblr Tumblr